Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد سبزه زاری مدیر اداره کل هواشناسی خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، طی فردا و پس فردا به دلیل نفوذ سامانه ناپایدار بتدریج ابرناکی، افزایش سرعت باد و وقوع تند باد لحظه‌ای و رگبار‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: انتظار می‌رود این سامانه از اواخر روز شنبه تا اوایل سه شنبه هفته آینده تقویت شده و سبب رگبار و رعدوبرق، بعضا ریزش تگرگ، تندباد لحظه ای، آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان مسیل‌ها در بیش‌تر نقاط استان شود.

سبزه زاری بیان داشت: با عبور این سیستم، ریزش هوای سرد را خواهیم داشت که باعث کاهش دما بین ۵ تا ۷ درجه از روز یکشنبه آینده در استان خواهد شد.

مدیرکل اداره هواشناسی خوزستان اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان‌های آغاجاری، امیدیه و گتوند با ۳۱ درجه سانتیگراد و شهرستان ایذه با ۵.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان بودند، ضمن اینکه دما در اهواز بین ۱۱.۷ تا ۲۹.۴ در نوسان است.

انتهای پیام/گ

گزارش هواشناسی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • احتمال رگبار و رعد و برق در برخی مناطق خوزستان
  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • سامانه بارشی امروز از زنجان خارج می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟