Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:39:28 GMT

کشف ۲۲ قبضه کلت جنگی در شرق تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۲۹۹۵

کشف ۲۲ قبضه کلت جنگی در شرق تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۲۲ قبضه سلاح کلت به همراه ۲۰۰ فشنگ ۹ میلیمتری در شرق پایتخت خبر داد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سردار علی ذوالقدری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا با اعلام خبر کشف تعداد قابل توجهی سلاح جنگی از یک نفر در پایتخت، درباره جزئیات این اخبار اظهار کرد: در اجرای فرمایشات و تدابیر فرمانده معظم کل قوا مبنی بر رصد و کنترل فضای مجازی و پاکسازی این فضا از وجود مجرمان، پلیس امنیت نسبت به تقویت مرکز رصد فضای مجازی خود اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ادامه داد: در همین رصدها همکاران بنده متوجه شدند افرادی در غرب کشور در فروش سلاح در فضای مجازی مبادرت می‌کنند که با اقدامات بیشتر متوجه شدیم افراد مذکور قصد انتقال تعدادی سلاح را به تهران دارند که مخفیگاه آنها را در شرق تهران شناسایی کردیم.

وی تصریح کرد: در گام بعدی یکی از اعضای این باند بازداشت و از وی 22 قبضه سلاح جنگی کلت به همراه 200 فشنگ 9 میلیمتری کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این افراد به صورت باندی فعالیت داشتند، گفت: یکی دیگر از اعضای این باند شناسایی شده و نسبت به بازداشت وی اقدام خواهیم کرد.

ذوالقدری افزود: اعضای این باند، هر قبضه سلاح را به قیمت پنج میلیون تومان خریداری کرده و قصد داشتند با قیمتی بیشتر این سلاحها را به فروش برسانند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متذکر شد: از ابتدای سال جاری موفق شدیم فروشندگان اقلام ممنوعه از جمله سلاح را در فضای مجازی شناسایی و بازداشت کنیم.

وی ضمن هشدار به افرادی که اقلام ممنوعه را در فضای مجازی به فروش می‌رساند، یادآور شد: قطعاً با هماهنگی مقام قضایی نسبت به بازداشت این افراد اقدام می‌کنیم.

تهران| کشف 20 فشنگ و 2 خشاب از مخفیگاه یک شرورکشف 160 دستگاه بی‌سیم غیرمجاز در منطقه مولوی + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت پلیس فضای مجازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس فضای مجازی پلیس امنیت پلیس فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر ظهر اظهار کرد: در آخرین ساعات ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ واحد گشت کلانتری ۲۸ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان حین گشت زنی در حوزه مأموریتی خود به دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک و به آنها دستور توقف می‌دهند که در این هنگام سرنشینان از خودرو پیاده شده و به سمت مأموران تیراندازی می‌کنند.

وی افزود: مأموران نیز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح با اراذل و اوباش مذکور درگیر شده که در این درگیری دو نفر از این افراد مجروح و سه نفر دیگر با یک دستگاه خودروی سواری از صحنه متواری می‌شوند.

کشف یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: در بازرسی بدنی و خودروی به جا مانده از متهمان زخمی و دستگیر شده یک قبضه سلاح وینچستر و یک قبضه کلت شاه کش کشف شد.

سردار هاشمی‌فر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع و متواری بودن اراذل و اوباش مسلح پرونده متشکله با نظر بازپرس شعبه هفتم دادسرای عمومی و انقلاب به سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارجاع و مشخص شد یکی از متهمان در منطقه آزاد خزر، فرد دیگر در منطقه آزاد کیش و متهم سوم در حال خروج از استان به سمت شرق کشور است.

وی عنوان کرد: با اطلاعات به دست آمده بلافاصله مأموران وارد عمل شده و با اخذ مجوز از مرجع قضائی در قالب سه تیم جداگانه به مکان‌های حضور متهمان اعزام و با اقدام سریع و به موقع تمامی این افراد را دستگیر و به مرجع قضائی تحویل دادند که با قرار صادره به زندان منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با هشدار به اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم عمومی گفت: هر کس بخواهد از مأمور قانون عبور کند حتماً بداند که با حکم قانون از او عبور خواهیم کرد و تاوان سختی را برای تعرض به مأمور قانون متحمل خواهد شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888833

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح جنگی در لرستان
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • افزایش میزان استفاده از فضای مجازی در نوروز و ضرورت حفظ امنیت کودکان
  • ۳ شرور فراری مسلح در سه نقطه مختلف کشور دستگیر شدند
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد