Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان در طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با همکاری جامعه اطلاعاتی و قضایی استان خوزستان عناصر اصلی تحرکات ساختار شکن اخیر در اهواز به ویژه عاملان اهانت به پرچم مقدس کشور عزیزمان شناسایی و دستگیر شدند.

عناصر موثر این اقدامات دارای سابقه محکومیت قضایی و ارتباط تشکیلاتی با خارج کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از دو مکان متعلق به این افراد چندین قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط گردید.

کد خبر 4772214 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: اهواز وزارت اطلاعات اغتشاش مجلس شورای اسلامی حسن روحانی ایران اسحاق جهانگیری ایالات متحده آمریکا سازمان انرژی اتمی محمد جواد ظریف یوم الله 13 آبان برجام محمدجواد ظریف شورای نگهبان لانه جاسوسی علی لاریجانی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه داعش
  • فراخوان حضور در دومین دوره کاری حرفه‌ای رایان
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • قاچاقچی چوب بهشهر دستگیر شد
  • راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۵ در اهواز+فیلم
  • پنجره واحد خدمات هوشمند وزارت علوم جزء ۵ کشور برتر جهان
  • ایجاد صلح و سازش ۱۱ پرونده قضایی در اهواز