Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون کشتی ‌گفت: باید نسل جدیدی از قهرمانان و مربیان تربیت شوند که این مهم نیز لازمه وجود برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر اساس نیاز ورزش حرفه‌ای کشور است. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، علیرضا دبیر در مجمع سالیانه هیئت کشتی استان قم که ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با انتقاد از کاهش تعداد کشتی‌گیران در سال‌های اخیر، اظهار داشت:‌ در دهه گذشته یک‌میلیون کشتی‌گیر در کشور فعالیت می‌کردند که در حال حاضر این آمار روند رو به رشدی نداشته و در حال کاهش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه باید برای ورزش حرفه‌ای سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرد، افزود: برای تربیت مربی و قهرمان حرفه‌ای در کشتی باید بستر مناسب ایجاد کرد تا در سال‌های آتی در رده‌های مختلف سنی قهرمانان متعددی داشته باشیم که این نیز نیازمند برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

رئیس فدراسیون کشتی ایران با اشاره اینکه کسب سهمیه المپیک با اعتبارات کم هیئت‌های ورزشی استان‌ها ممکن نبوده و نیست، تصریح کرد: باید نسل جدیدی از قهرمانان و مربیان تربیت شوند که این مهم نیز لازمه وجود برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری بر اساس نیاز ورزش حرفه‌ای کشور است.

ستارگان ساری از لیگ برتر انصراف داد/ لیگ کشتی 5 تیمی شد + نامهارومیه گزینه اصلی میزبانی از کشتی جام باشگاه‌های جهان شدتعیین میزبان لیگ برتر آزاد بعد از برگزاری کشتی‌های هفته آخر/ روز فینال تغییر کرد

وی با ارائه پیشنهادی مبنی بر میزبانی قم در جام‌های مختلف کشتی، ادامه داد: لازم بوده که در سال آینده استان قم میزبانی یکی از جام‌های کشتی باشد تا بتوانیم ظرفیت‌های کشتی استان قم را به کشور معرفی کنیم.

دبیر عنوان کرد: با توجه به ظرفیت کشتی فرنگی که در استان قم وجود دارد، قم توانایی تبدیل‌شدن به مهد کشتی فرنگی کشور را دارد، چراکه قم در کشتی فرنگی دستاوردها و توانایی‌های مهمی را به وجود آورده و این اتفاق در سال‌های آینده رخ می‌دهد.

انتهای پیام/454/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا

آفتاب‌‌نیوز :

وقتی در پاییز سال ۱۴۰۰ خبر آمد که استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف شدن از لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند کمتر کسی این شایعه را باور کرد، اما شایعه نبود و کاملاً حقیقت داشت! در همان زمان اگر به طرفداران استقلال می‌گفتید علاوه بر آن مقطع، در آینده‌ای نه چندان دور برای دومین مرتبه متوالی نیز از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می‌شوند قطعاً این حرف را باور نمی‌کردند، اما چنین اتفاق تلخی در فروردین ۱۴۰۲ به وقوع پیوست تا استقلال ۲ فصل متوالی از لیگ قهرمانان کنار رود و به عنوان پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا، از حضور در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی قاره کهن محروم شود به همین خاطر علی خطیر و کادر کنونی مدیریتی باشگاه استقلال از ابتدای پاییز سال گذشته به طور جدی دنباله آن بودند تا مجوز حرفه‌ای استقلال صادر شده و طلسم نرفتن این تیم به لیگ قهرمانان آسیا شکسته شود. اتفاقی که به نظر می‌رسد در حال وقوع است و سیگنال‌های مثبتی از فدراسیون و حتی کوالالامپور به آبی‌ها رسیده است.

موفقیت در بارگذاری اسناد مالی و حقوقی؟

خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که اسناد مالی استقلال که مرتبط با بحث طلبکاران خارجی این باشگاه حسوب می‌شود، ماه گذشته با موفقیت در کارتابل مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای بارگذاری شد و پس از آپلود شدن این مدارک، خبری مبنی بر پذیرفته نشدن آن‌ها از طرف سیستم مذکور به استقلالی‌ها مخابره نشد. همچنین اسناد حقوقی جهت دریافت مجوز حرفه‌ای نیز بارگذاری شده و پیرامون آن‌ها هم هشدار و گزارشی مبنی بر نقص پرونده یا مغایرت به استقلالی‌ها داده نشده است. همه این موارد نشان دهنده آن است که روز پنجم اردیبهشت به لحاظ مالی و حقوقی دردسری برای استقلال جهت حضور در لیگ قهرمانان ایجاد نمی‌شود و برخی سیگنال‌های رسیده از فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا حکایت از آن دارد که شانس دریافت مجوز حرفه‌ای و بازگشت به لیگ قهرمانان برای آبی‌پوشان به طرز قابل ملاحظه‌ای در قیاس با دو فصل گذشته افزایش پیدا کرده است.

مهلت برای تغییر مالک

استقلال مانند پرسپولیس وارد پروسه تغییر مالکیت شده و قرار است یک شرکت پتروشیمی بخش عمده سهام این باشگاه را به خودش اختصاص بدهد. این نقل و انتقالات باید به طور کامل، دقیق و شفاف به اطلاع فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا برسد. از بابت فدراسیون خودمان مشکلی وجود ندارد، اما بابت کنفدراسیون و بحث راستی آزمایی مدارک، استقلالی‌ها تا دهم خرداد فرصت دارند تا تمام اسناد را کامل کرده و آن‌ها را بارگذاری کنند بنابراین فعلاً همه چیز روی روال است مگر اینکه برخی مسائل در تمام این چند ماه از نظر هواداران و رسانه‌ها مخفی نگاه داشته شده باشد. اگر استقلال مجوز حرفه‌ای را به دست آورد از شهریور امسال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • ماجرای کشتی ابراهیم هادی با قهرمان جهان | هدایت گنده لات‌ها به هیئت و زورخانه