Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه استان ایلام به‌واقع پایتخت خادمین اربعین حسینی است، گفت: در عین توجه به بخش زیرساختی اربعین، نباید از فعالیت‌های فرهنگی اربعین حسینی نیز غافل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام حجت‌الاسلام «الله نور کریمی تبار» در دیدار رئیس سازمان تبلیغات کشور، اظهار کرد: مردم استان ایلام و مهران در طول سال‌های گذشته و به‌ویژه سال جاری در امر خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه نقش مردم استان ایلام و به‌ویژه مهران به‌عنوان میزبان اصلی زائران اربعین باید در سطح ملی به‌صورت گسترده برجسته شود، افزود: تقدیر سازمان تبلیغات اسلامی از مردم مهران، نشان‌دهنده اهمیت مردمی بودن اربعین است و اینکه توجه مسئولان به مردم مهران فقط معطوف به ایام اربعین نیست.

 

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه در ایام اربعین حسینی همه جای استان و به‌ویژه خانه‌های مردم شهر مهران موکب الحسین (ع) و مردم این شهر و استان ایلام خادم الحسین (ع) هستند، یادآور شد: استان ایلام به‌واقع پایتخت خادمین اربعین حسینی است.

 

حجت‌الاسلام کریمی تبار با تأکید بر اینکه در سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی در راستای تقویت زیرساخت‌های استان و مرز مهران برای تردد زوار اربعین حسینی انجام‌شده است، گفت: با توجه به استقبال زوار اربعین حسینی برای تردد از مرز مهران، این زیرساخت‌ها کفایت نمی‌کند و باید در سال‌های آتی برای استقبال از زوار اربعین حسینی تقویت شود.

 

وی با تأکید بر اینکه باید امکانات و زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران به‌عنوان میزبان اصلی اربعین بیشتر و توجه‌ها به این منطقه بیشتر از گذشته شود، خاطرنشان کرد: در عین توجه به بخش زیرساختی اربعین، نباید از فعالیت‌های فرهنگی اربعین حسینی نیز غافل شد.

 

امام‌جمعه ایلام بابیان اینکه در سال جاری برای اولین بار قرارگاه فرهنگی اربعین حسینی در استان با حضور دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی تشکیل شد، گفت: هر چه زیرساخت‌های فرهنگی اربعین حسینی تقویت شود، جلوه‌های تأثیرگذارتری و وحدت‌بخش‌تری از حرکت بزرگ اربعین حسینی به منصه ظهور خواهد رسید.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز هفته وحدت اردبیل مساجد هفته وحدت سازمان تبلیغات اربعین حسینی زیرساخت های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار

                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در بازدید از محوطه تجاری گمرگ مهران اظهار داشت: باید تحولی را در بحث نظافت و رعایت مسائل بهداشتی، لاین بندی و روشنایی محوطه تجاری گمرگ داشته باشیم که این تحول رضایت رانندگان و ترخیص‌کاران در گمرک را به دنبال دارد.   وی در ادامه با تاکید بر نظم و انضباط در صدور مانیفست و دیگر امورات، افزود: کل مساحت گمرک مهران ۱۵ هکتار است که ۱۱ هکتار آن عملیاتی است و ۴ هکتار به ابنیه و مستحدثات اختصاص یافته است.   استاندار ایلام همچنین مطرح کرد: باید از سیم‌کارت فروشی و مسافرفروشی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • لزوم تقویت زیرساخت‌های شهری برای مهار تورم و جهش تولید
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق