Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM با همکاری شبکه تبادل فناوری گروه هشت و پارک فناوری پردیس، ۱۲ الی ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، دومین نشست سرمایه گذاری فناوری TIM با همکاری شبکه تبادل فناوری گروه هشت و پارک فناوری پردیس، ۱۲ الی ۱۳ آذرماه برگزار می‌شود.   میلاد صدرخانلو، دبیر نشست سرمایه گذاری TIM با اعلام برگزاری این نشست، اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های حوزه سرمایه گذاری بین المللی، ایجاد زیر ساخت‌های مالی و فنی شرکت‌های دانش بنیان و فناور می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این نشست بر آنیم تا با استفاده از پتانسیل‌های سرمایه گذاری کشور‌های در حال توسعه اسلامی، علاوه بر ایجاد شبکه‌ای از صندوق‌های جسورانه این کشورها، فرصت‌ها و منابع سرمایه‌گذاری هر یک از این کشور‌ها را در اختیار هم قرار دهیم.
وی افزود: در دوره اول این نشست، چهار پنل تخصصی برگزار گردید که در آن مدیران صندوق‌های جسورانه از کشور‌های مختلف به بررسی موضوعات روز سرمایه گذاری پرداختند. از دستاور‌های برگزاری اولین نشست سرمایه گذاری در سال ۹۶ می‌توان به انعقاد تفاهم نامه میان شرکت شناسا و دو صندوق جسورانه از کشور‌های ترکیه و مالزی و همچنین سرمایه گذاری مبلغ ۲۲ میلیون دلار توسط یکی از صندوق‌های جسورانه داخل نام برد.
صدرخانلو اضافه کرد: از اهداف برگزاری این نشست می‌توان به مواردی همچون «بررسی فرصت‌های سرمایه گذاری بین المللی»، «ایجاد شبکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی»، «تامین سرمایه مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان و فناور» اشاره کرد.
دبیر نشست سرمایه گذاری TIM در مورد برنامه‌های نشست بیان داشت: در این دوره علاوه بر سه پنل تخصصی، بخش‌های متنوعی همچون ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه کشور عضو، داستان استارت‌آپی، ارائه استارت‌آپ‌های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.
وی در مورد پنل‌های تخصصی افزود: سه پنل تخصصی نیز با موضوعات سرمایه گذاری مشارکتی، پوشش ریسک سرمایه گذاری و تقریق سهام در این نشست برگزار می‌شود.
گفتنی است، این نشست در تاریخ ۱۲ الی ۱۳ آذرماه سال ۹۸ در پارک فناوری پردیس با مشارکت و حضور سرمایه گذاران بیش از ۸ کشور جهان برگزار می‌گردد. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت Tim.d8tten.org و به جهت ثبت نام در نشست به https://evnd.co/qWtkz مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پارک فناوری پردیس گروه D8 ریسک سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود

تین نیوز

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل و نقل بار را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف توسعه دانش فنی مدیران و کارشناسان حمل­ و نقل با طراحی و ارزیابی سیاست ­های مختلف حمل و نقل بار درون شهری، برون شهری و بین الملل،  وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار را برگزار می کند.

علاقمندان برای ثبت نام می توانند به نشانی   https://lms.bhrc.ac.ir /  مراجعه کنند.

زمان برگزاری این وبینار چهارشنبه ۲۹ فروردین از ساعت ۱۵ تا ۱۷ است.

در این وبینار موضوعاتی همچون معنا و مفهوم ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک، نقش و جایگاه اقتصاد ترانزیت، کریدورهای حیاتی و لجستیک جهان امروز، الزامات و شاخصه های ترانزیت و برنامه های دولت و آشنایی با مدلسازی حمل و نقل بار مطرح خواهد شد.

بر اساس اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برای شرکت کنندگان ثبت نامی و حاضر در این نشست، گواهینامه صادر خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این وبینار می توانند با شماره  ۶-۸۸۲۵۵۹۴۲ داخلی ۱۶۱ تماس بگیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • مرکز تخصصی هوش مصنوعی پارک علم و فناوری استان سمنان افتتاح شد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • بازدید بیش از یک میلیون نفر از نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی
  • وبینار تخصصی ترانزیت و مدل سازی حمل­ و نقل بار برگزار می شود