Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال زنگیشه پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید از ساخت و سازهای غیر مجاز در صالح آباد شهرری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و خارج از ضابطه در استان تهران قاطعانه برخورد می کنیم و وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در صالح آباد شهرری پیگیری می شود.

وی با اشاره به موضوع ماده ۹۹ از پیگیری وضعیت ساخت و سازهای غیرمجاز در صالح آباد شهرری گفت: این بازید در راستای پیگیری ماده ۹۹ و تخلفات مربوط به ساخت و سازهای غیرمجاز در مناطق روستایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگیشه بیان کرد: این بازدید که با همراهی بابک ترکی نماینده قوه قضاییه و ناصر عبدالرحیمی دبیر کمیسیون ماده ۹۹ انجام شد به جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم و دهیاری بوده تا بتوانیم تصمیم گیری درستی داشته باشیم.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران همچنین افزود: بر اساس این بازدید میدانی و بررسی های انجام شده هفته آینده رای مربوط به وضعیت ماده ۹۹ در این روستا صادر می شود.

زنگیشه در پایان خاطرنشان کرد: دهیاران در حوزه اختیارات خویش کارها را پیگیری کنند و تمامی ساخت و سازهای حوزه روستاها را با جدیت و دقت رصد و ساماندهی کنند تا مشکلی بروز نکند.

کد خبر 4772241

منبع: مهر

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز شهرری استانداری تهران بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارائه اطلاعات ساخت و سازها به کارگروه ساماندهی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • پیگیری وضعیت ساخت پل ورودی آرادان
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد