Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز پنجشنبه در همایش سراسری هیاتهای نظارت شورای نگهبان بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد افزود: مردم وقتی ببینند نامزدها با سلامت در این عرصه فعالیت می‌کنند گرایشات برای مشارکت و حضور در انتخابات بیشتر خواهد شد.

وی "تبلیغات زودرس، راه‌انداختن کارناوال و هزینه‌های اصراف‌گونه" را از جمله تخلفات انتخاباتی اعلام و بیان کرد: اصرار داریم عزیزان فعال در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی به این  سه مسئله توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان‌کل کشور ادامه داد: تبلیغات زودرس در هر دو عرصه حقیقی و مجازی انتخابات تخلف است و تصمیم داریم با آن برخورد کنیم.

وی راه‌انداختن کارناوالها را به حکم قانون «ممنوع» توصیف و بیان کرد: از هزینه کردهای بالا در انتخابات پرهیز شود زیرا از سوی مردم شبهه‌انگیز تلقی می‌شود، اینها برای مردم سئوال برانگیز می‌باشد که مگر چه خبر است نامزدها هزینه‌های میلیاردی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری گفت: همه فعالان و دست‌اندرکاران هیاتهای نظارت بر انتخابات و مسئولان اجرایی وظیفه داریم تا زمینه حضور گسترده مردم را در انتخابات را فراهم نماییم.

وی در ادامه همچنین اظهار داشت: دستورالعمل تشکیل "ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی" در شرف آماده شدن است و تا هفته آینده ابلاغ می‌شود.

دادستان‌کل کشور بر لزوم همکاری نامزدهای انتخابات با ناظران و مجریان این رویداد سیاسی نیز تاکید و بیان کرد: نامزدها از  دسته‌بندی و جناح‌بندیهای مضر به سلامت انتخابات پرهیز کنند. البته اختلاف نظرها و جناح‌بندیهای رسمی و شناخته شده اشکالی ندارند اما آنچه مضر می‌باشد برداشتهای نادرست از جناح‌بندیهای سیاسی است.

وی افزود: مردم نیز اسفند ماه امسال با حضور پرشور، گسترده و  مقتدرانه مقاومت خود را در برابر توطئه‌های استکبار جهانی نشان دهند و آنگونه که شایسته این کشور است حضوری باشکوه را در عرصه انتخابات به نمایش گذارند.

همایش سراسری اعضای هیاتهای نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رویکرد آموزشی که سه‌شنبه گذشته ۲۱  آبان با سخنرانی دبیر شورای نگهبان در مشهد آغاز شد عصر امروز ۲۳ آبان ماه در محل تالار قدس کتابخانه آستان قدس رضوی بکار خود پایان می‌دهد.

۷۰۰ عضو هیاتهای نظارت بر انتخابات در چارچوب این همایش علاوه بر آشنایی با خط مشی شورای نگهبان در مورد انتخابات اسفند ماه آتی، نظرهای مسئولان مختلف کشور را پیرامون این رویداد سیاس در سخنرانیهای آنان در صحن همایش دریافت می‌کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: انتخابات دادستان کل کشور محمدجعفر منتظری ستاد انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش "ورزش سه"، کاظم دستگردی ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از كانديداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند. با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوايل تيرماه مجمع انتخاباتی فدراسيون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامي ۱۳ نامزد انتخابات فدراسيون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابايی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. كمال جوانمرد
۶. عليرضا خسروی
۷. شهريار رحمانی اصل
۸. وحيده صوابيه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حميد گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

گفتنی است؛ ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت گرفت و در نهایت شادی پریدر که هم اکنون سرپرستی فدراسیون را برعهده دارد، در انتخابات ثبت نام نکرد.

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • سعیدی، نماینده چابهار: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند/ حجاب واجب است اما تقویت ارزش پول ملی و سفره مردم هم واجب است
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • طرح پرسش‌هایی از نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس توسط دانشجویان دانشگاه تهران