Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با انصراف رعد پدافند ساری از مسابقه هفته آخر، تیم‌های راه‌یافته به مرحله نیمه‌نهایی نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شدند. تاریخ انتشار: 13:28 - 23 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۸۴۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با اینکه قرار بود هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد با انجام دو دیدار امروز و فردا پیگیری شود، با انصراف تیم رعد پدافند ساری یک مسابقه لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم قرار بود فردا در شهر ساری از تیم #تا_ثبت_جهانی_توس میزبانی کند، اما با ارسال نامه‌ای رسمی از این مسابقه انصراف داد تا مسابقه هفته پایانی رسماً لغو شود و نتیجه آن به سود تیم مشهدی رقم بخورد.

امروز آخرین مسابقه هفته پایانی لیگ برتر کشتی آزاد به میزبانی قائمشهر بین تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی مازندران و هیأت کشتی خرم آباد از ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد. با این حال تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی نوزدهمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد مشخص شدند.

از گروه «الف» تیم بازار بزرگ ایران به عنوان تیم اول و اترک خراسان شمالی به عنوان تیم دوم به دور نیمه‌نهایی راه یافتند. از گروه «ب» تیم #تا_ثبت_جهانی_توس به عنوان تیم اول و تیم دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به عنوان تیم دوم به نیمه‌نهایی رسیدند.

بدین ترتیب روز پنجشنبه هفته آینده ۳۰ آبان ماه دیدار‌های نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد به شرح زیر برگزار می‌شود:

* بازار بزرگ ایران - دانشگاه آزاد اسلامی مازندران

* #تا_ثبت_جهانی_توس - اترک خراسان شمالی

در همین راستا قرار است فردا در محل سازمان لیگ جلسه‌ای با حضور چهار تیم راه‌یافته به نیمه‌نهایی برگزار تا درباره میزبان مرحله نهایی تصمیم‌گیری شود.

بیشتر بخوانید:
نصیرزاده: تمام نقایصی که در لیگ کشتی فرنگی وجود داشت را به شخصه می‌پذیرم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی آزاد لیگ کشتی رعد پدافند دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده و به مدت شش روز پیگیری می‌شود.

در سومین روز این مرحله دو تیم پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ محل قرآنی امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی عبور و مرور تیم‌ها و تماشاگران جهت حضور در این مسابقه با کمی مشکل روبرو شد که پس از هماهنگی‌های انجام شده و با همکاری مسئولین مربوطه سازمان لیگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: "دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های پیکان تهران و فولاد سیرجان ایرانیان که قرار بود ساعت 19 امروز سه‌شنبه هفتم فروردین برگزار شود، به دلیل همزمانی با اجتماع بزرگ محفل قرآنی امام حسنی‌ها طی هماهنگی لازم با مسئولین مربوطه و با موافقت سرمربیان دو تیم در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات و عبور و مرور راحت‌تر تیم‌ها و تماشاگران با یک ساعت تاخیر و در ساعت 20 برگزار خواهد شد. این دیدار به صورت مستقیم از سایت فدراسیون و پلتفرم آنتن پخش خواهد شد."

لازم به ذکر است تماشاگران از ساعت 19:30 می‌توانند برای تماشای این مسابقه وارد مجموعه ورزشی آزادی شوند و از نزدیک نظاره‌گر این رقابت ها مهیج و حساس باشند.

دو تیم پیکان و فولاد سیرجان روز نخست مرحله نیمه نهایی در قالب دور رفت به مصاف هم رفتند و فولادی‌ها سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا با اقتدار گام نخست مرحله نیمه نهایی را بردارند.

دیگر خبرها

  • مشخص شدن زوج‌های نیمه‌نهایی مسترز میامی
  • تنها نماینده ایران در نیمه‌نهایی لیگ ‌پرستاره
  • ارومیه با پیروزی کار را به بازی سوم کشاند
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • شهداب مغلوب درناها شد/ فینالیست در بازی سوم مشخص می‌شود
  • تنیس روی میز جوانان لبنان؛ قطعی شدن نشان برنز فرجی
  • صعود فولاد سیرجان به مرحله نهایی لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • نیمه‌نهایی حساس والیبال با یک ساعت تاخیر
  • فردا، دیدار برگشت شهرداری ارومیه و شهداب یزد