Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: تاکنون ابرقدرت‌های شرق و غرب نتوانستند نظام جمهوری اسلامی را تکان دهند، نسل جوان باید تابع ولایت‌فقیه باشند و هرچه مقام معظم رهبری می‌گویند تبعیت کنند. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم،آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی که در دفتر معظم له برگزار شد،اظهار داشت:امام صادق(ع) رئیس مذهب تشیع است و شیعه از زمان این امام همام پروبال گرفت و پیش از امام صادق(ع) تشیع سختی زیادی را متحمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به حدیثی از امام باقر(ع) افزود:بنای اسلام بر 5 موضوع نماز زکات روزه حج و ولایت است،هیچ موضوعی همانند ولایت مورد تأکید نبوده است،مردم 4 موضوع را گرفتند ولی نسبت به ولایت بی‌توجهی شده است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: اهل سنت نسبت به نماز اول وقت و زکات و حج مقید هستند ولی ولایت را ندارند و امیرالمؤمنین(ع) را خلیفه چهارم می‌دانند درصورتی‌که امیرالمؤمنین(ع) خلیفه اول و بلا فضل است، ما که دنبال ولایت هستیم باید خیلی مراقب باشیم و اصل ولایت خدا و پس‌ازآن پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) هستند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه بابیان اینکه در 8 سال دفاع مقدس رزمندگان با حضور در جبهه و رشادت آفرینی دنیا را متحیر کردند،افزود: در یک سخنرانی هزار رزمنده را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردم و نسل جوان تشنه مقابله با دشمن بود.

آیت‌الله علوی گرگانی: آمریکا به‌دنبال دور کردن جمهوری اسلامی از استقلال استآیت‌الله علوی گرگانی: نمی‌توانم از کنار مشکلات مردم بی‌تفاوت عبور کنمآیت‌الله علوی گرگانی:مسئولین باید دلسوزانه مشکلات جامعه را رفع کنند

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: تاکنون ابرقدرت‌های شرق و غرب نتوانستند نظام جمهوری اسلامی را تکان دهند، نسل جوان باید تابع ولایت‌فقیه باشند و هرچه مقام معظم رهبری می‌گویند تبعیت کنند.

وی بیان کرد:موضوع اجتماع باهم بودن همانند 5 انگشتی است که در کنار یکدیگر جمع شود، اگر همه اقشار جامعه در کنار یکدیگر و باهم باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند و زمانی بلا بر سرما می‌آید که ازهم جدا شویم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم خاطرنشان کرد: خداوند می‌فرماید حبل‌الله را نگه‌دارید، از رسول خدا سؤال شد حبل‌الله یعنی چه که پیامبر(ص) فرمود یعنی دست از دامن ولایت نکشید،نسل جوان باید همواره زیر سایه ولایت باشند و مراقب باشند دشمن بر آن‌ها نفوذ نکند.

انتهای پیام/452/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا علوی‌تبار، تحلیلگر سیاسی اصلاح طلب و عضو شورای سردبیری روزنامه "صبح امروز" در دهه۷۰، در توضیحی برای "راهبرد" به شرح زیر نوشت:

در خاطرات نقل شده از مرحوم هاشمی رفسنجانی در تاریخ ۸۰/۱/۲۸ به نکته‌ای در مورد من (علیرضا علوی‌تبار) اشاره شده است. برای افزایش دقت و رفع سوءتفاهم توضیحی در مورد آن عرض می‌کنم.

در بازرسی نیروهای امنیتی از دفتر یکی از روزنامه‌ها خلاصه مکتوبی از کتاب هانتینگتون در مورد موج سوم گذار به دموکراسی و راه‌های مختلف آن که توسط من تهیه شده بود، به دست آنها افتاده بود.

آقای مرتضوی (قاضی! مشهور) آن را به‌عنوان سند یک برنامه براندازی مبنایی برای برخورد قرار داده بود. من که از طریق زنده‌یاد غلامعلی ریاحی (وکیلم) از این جریان مطلع شدم، بلافاصله با محبت و همیاری دوستان گرداننده نشریه "عصر ما" به چاپ کامل آن همراه با توضیح اقدام کردم.

مرتضوی پس از مواجهه با چاپ آن، زنده‌یاد ریاحی را به دفتر خود خوانده بود. قدری بد و بیراه نثار من و زنده‌یاد ریاحی کرده و پرونده مختومه شد.

در جریان این اتفاق، من نه بازجویی شدم و نه گفت‌وگویی در مورد براندازی و لیبرال‌ها با من شد. متن خاطرات آقای رفسنجانی در این مورد مبهم و غیردقیق است.

گفتنی است در خاطرات ۲۸بهمن ۱۳۸۰ هاشمی‌رفسنجانی آمده: آقای [سیدابراهیم] رییسی، رییس سازمان بازرسی ‌کل‌ کشور آمد.گفت، سندی از آقای [علیرضا] علوی‌تبار، [سردبیر روزنامه صبح امروز] گرفته‌اند و اعترافات از ادله قصد براندازی لیبرال‌هاست و از ضعف آقای [علی] مبشری، [رییس دادگاه انقلاب تهران]، در اطلاع‌رسانی گفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896234

دیگر خبرها

  • امام جمعه یزد: دانشگاه و مدارس برای مقابله با بی‌حجابی پای کار بیایند
  • ترویج بی‌حجابی مقدمه تحقق اهداف دشمن در کشور است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی: هزینه سفر حج بسیار سنگین است
  • آیت‌الله اعرافی: به دغدغه‌های مراجع عظام تقلید در بانکداری توجه جدی شود
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • توضیحات علوی‌تبار درباره ادعای رئیسی در خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی/سند براندازی نبود، کتاب هانتینگتون بود!
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید