Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح‌های پیشگیری از فساد در وزارت تعاون و طراحی سامانه‌های شفافیت‌زا جهت بررسی عملکرد مدیران این وزارتخانه انجام شده است. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، محمد شریعتمداری امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: مسئولان در وزاتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ارتقای سطح معیشت کارگران، خدمات بیمه‌ای و تأمین اجتماعی و همچنین برای به ثمر رسیدن بیمه بازنشستگی روستاییان اقدامات خوبی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه شفافیت عملکرد مدیران این وزارتخانه در اولویت کاری ما است گفت: اجرای طرح‌های پیشگیری از فساد در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و طراحی سامانه‌های شفافیت‌زا جهت بررسی عملکرد مدیران این وزارتخانه و ارائه تسهیلات از طریق این سامانه‌ها برای همه از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد اختلال در تولید کشور از طریق تحریم‌های بانکی و اقتصادی و اقدامات دولت از طریق تعامل با تشکل‌های کارگری و جلب حمایت‌های مردمی جهت مبارزه با این اقدامات خصمانه خاطرنشان کرد: با وجود تمام کارشکنی‌ها در حال حاضر 85 هزار واحد صنعتی بزرگ و 480 هزار واحد تولیدی کوچک در سراسر کشور فعال هستند.

استاندار قم: بازدید از 50 واحد صنعتی در راستای شناسایی آسیب‌های تولید انجام‌ شد2 واحد صنعتی در استان چهارمحال و بختیاری به زودی راه اندازی می‌شود28 واحد صنعتی ‌استان قزوین به دلیل بدهی مصادره شد

شریعتمداری فعالیت بیشتر بخش‌های تعاونی را موجب تحقق اقتصاد مقاومتی و اصل 44 قانون اساسی دانست و تأکید کرد: تلاش ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای تحقق سهم 25 درصدی تعاون در اقتصاد کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان نیز در این دیدار اظهار داشت: تلاش مسئولان خدوم کشور در طی این سال‌ها بستر خنثی کردن توطئه‌های اقتصادی و فرهنگی دشمنان را تسریع می‌کند و مردم ما نیز در این مدت نشان دادند که قدردان تلاش‌ نیروهای پاکدست و پرتلاش نظام هستند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مؤثرترین روش برای پیشگیری از فساد و رانت در نظام اداری نظارت مستمر مدیران ارشد بر زیرمجموعه آنها است بیان کرد: مسئولان نظام اسلامی بایستی توصیه‌های امام علی(ع) در رابطه با روش مدیریت را هر روز مرور کرده تا بتوانند در ایفای وظایف خود در راستای تحقق عدالت اجتماعی موفق شوند.

ارسلان زارع، استاندار گیلان نیز در این دیدار با اشاره به نقش مؤثر سازمان‌های تابعه وزارت تعاون در کارگروه اشتغال استان‌ها عنوان کرد: با تلاش اعضای کارگروه اشتغال استان گیلان توانستیم 3 هزار و 600 واحد تولیدی راکد و نیمه‌فعال را به چرخه تولید بازگردانیم.

انتهای پیام/613/ش

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی

مختار احمدی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص فعالیت مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سطح استان، گفت : مراکز مشاوره شغلی و کاریابی غیردولتی (خصوصی و تعاونی) توسط اشخاص صالح برای راهنمایی و مشاوره شغلی به جویندگان کار و کارفرمایان، شناسایی فرصت‌های شغلی در داخل و انجام خدمات مورد نیاز تحکیم‌کننده روابط سه جانبه کارگر، کارفرما و دولت تأسیس شده‌اند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ و با آغاز رسمی سامانه جستجوی شغلی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تعداد ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه توسط مراکز کاریابی در استان در بنگاه‌های اقتصادی به کار گمارده شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۷۷ نفر از جویای کار در استان در این سامانه ثبت‌نام کرده و تعداد ۳۹۲ بنگاه اقتصادی درخواست خود را برای بکارگیری افراد جویای کار ثبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲ مرکز مشاوره شغلی و کاریابی استان کرمانشاه برتر کشوری شدند، گفت: براساس ارزیابی معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مراکز دفاتر شغلی و کاریابی‌های سراسر کشور در راستای تعداد ثبت‌نام شدگان، تعداد بکار گمارده شدگان، تعداد افراد فارغ التحصیل بگارگماری در طول سال گذشته، ۲ مرکز کاریابی در استان کرمانشاه برتر کشوری شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • به کارگیری ۵۲۱ نفر از کارجویان ثبت‌نام شده در سامانه جستجوی شغلی توسط مراکز کاریابی
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • هفته کار و کارگر در البرز با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر شناسایی شدند
  • شناسایی ۱۲۰ هزار نخبه جامعه کارگری در ۳ سال اخیر