Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت خبر‌هایی که از پایتخت کتاب ایران در زمان یک ساله‌ای که یزد به عنوان پایتخت کتاب می‌رسید، خوب بود. مجموعه اتفاقات مختلفی در استان یزد در ارتباط با کتاب و کتابخوانی دنبال می‌شود و گزارش خوبی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته کتاب برنامه‌های قابل توجهی را داریم که من هم در برخی از آن برنامه‌ها حضور دارم.

وی افزود: یکی از برنامه‌های خوب همین برنامه تجلیل از کتابداران سراسر کشور بود که عملاً فرصت ارتباطی را میان همه اهل کتاب با استان یزد پدید می‌آورد.


انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتاب وزیر ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرجان میرزایی معاون ورزش بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران در این برنامه ، ابراز امیدواری کرد در سال جدید شاهد جنبشی سراسری و همگانی در عرصه ورزش شهروندی تهران باشیم.

علیرضا بهرمن سرپرست معاونت ورزش آقایان نیز گفت: در سال جدید برنامه‌های متنوعی برای سنین مختلف طراحی شده است ولی حضور تمام گروه‌های سنی در ایستگاه‌های تندرستی، نقطه عطف فعالیت‌های ورزش شهروندی است و نشان می‌دهد که راه را به درستی طی می‌کنیم. م

حمد شیری شهردار منطقه ۱۵ نیز مشارکت بیش از هزار شهروند در برنامه زنگ تحرک را نشانگر بلوغ شهری برشمرد و بر لزوم توسعه فعالیت‌های ورزش شهروندی تأکید کرد. این برنامه، با انجام حرکات ورزش صبحگاهی، ادامه یافت و سپس از مادران؛ "شهید قدیر سرلک" و "شهید نیکچه فراهانی" تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • مسائل مرتبط با رضایتمندی مردم در اولویت کاری ما قرار دارد
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • نواخته شدن زنگ تحرک در ۲۲ بوستان پایتخت
  • جلد سیزدهم کتاب «اعلام الهدایه» به زبان اردو ترجمه و منتشر شد
  • بررسی طرح رصد در مناطق مختلف پایتخت در شورا
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری تهران هستیم
  • به دنبال بورسی کردن دارایی‌های مختلف شهرداری هستیم