Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@20:17:25 GMT

اینستاگرامی‌های دعوایی دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۰۰۶

سرهنگ محمد رضا ملکوتی گفت: وقوع یک فقره درگیری بین هشت مرد جوان در محدوده خیابان عارف قزوینی و خیابان عبید زاکانی از طریق مرکز فوریتهای پلیسی به کلانتری امامزاده حسن اعلام شد و شهروندان اعلام کردند که در جریان آن شش شرور، دو تن از شهروندان را مورد ضرب و جرح قرار داده و پس از زخمی کردن آنها از محل گریخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رئیس کلانتری با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم مبنی بر حضور عوامل اورژانس در محل نیز انجام شد، گفت: تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند و با حضور ماموران در محل تحقیقات پلیسی در خصوص شرح ماجرا انجام و بلافاصله هر دو مصدوم برای ارائه خدمات درمانی به نزدیکترین بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت که دو تن از متهمان با گذاشتن پست در شبکه اجتماعی اینستاگرام از مصدومان برای درگیری دعوت کرده‌اند.

رییس کلانتری امام زاده حسن با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی چهره ۴ تن از افراد شرور شناسایی شد، گفت: مشخص شد که هر ۴ متهم پیش تر سابقه درگیری و شرارت دارند که مخفیگاه متهمان تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

ملکوتی افزود: ماموران در ۶ عملیات منسجم و مستقل هر ۶ شرور را دستگیر و برای سیر مراحل قانونی و تحقیقات پلیسی به کلانتری منتقل کردند.

وی افزود: پس از تحقیقات تکمیلی هر شش شرور با صدور قرار ده میلیارد ریالی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: زندان کلانتری اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید یوسفی فعال از دستگیری زنی جوان که بر اثر اختلافات خانوادگی قبلی، همسر سابقش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود؛ خبر داد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد دو نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب و جرح یکدیگر کرده‌اند.

یوسفی فعال با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل ادامه داد: زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل دستگیر شد.

یوسفی فعال گفت: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

کد خبر 6087584

دیگر خبرها

  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد دستگیر شد
  • درگیری شدید و عجیب زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم!