Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیک در آزادراه‌های تهران- کرج و کرج- قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت در مقاطعی سنگین و برخی مقاطع نیمه سنگین ارزیابی و تصریح کرد: ترافیک در جنوب به شمال محور کرج- چالوس در ابتدای محور پرحجم است. سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درخصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در اکثر محورهای استان گیلان بارش  باران جریان دارد؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم که با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مجاز رانندگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت ترافیک در آزادراه‌های تهران- کرج و کرج- قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت در مقاطعی سنگین و برخی مقاطع نیمه سنگین ارزیابی و تصریح کرد: ترافیک در جنوب به شمال محور کرج- چالوس در ابتدای محور پرحجم است.    وی گفت: در محور هراز محدوده گالری امامزاده هاشم و سه‌راهی کلاو نیز ترافیک پرحجم است؛ همچنین در آزادراه تهران- قم در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است.    سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و  ترافیکی روان برخوردار هستند. /خبرآنلاین  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد از محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است و در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا مجلار و محدوده‌های انارک، هزارچم، تونل کندوان و گرماب، محور هراز مسیر (رفت و برگشت) محدوده سه راهی چلاو، شنگلده و آب اسک هستیم.

وی ادامه داد:  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت-قزوین محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و تردد روان در محور فیروزکوه (رفت و برگشت) گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص  آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور‌ها هم گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک و آزادراه کرج-قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلشهر را شاهد هستیم.

او درباره  آخرین وضعیت جوی هم گفت:  بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در برخی از محورهای مواصلاتی
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • مه‌گرفتگی و بارش باران در اکثر محورهای خراسان رضوی
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های منتهی به شمال
  • آخرین وضعیت راه‌ها؛ حجم ترافیک در تمام محورهای شمالی سنگین‌تر شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران شمال اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در محور‌های چالوس و آزادراه تهران-شمال اعمال شد