Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:01:59 GMT

آغاز ثبت نام مسکن ملی از آذر ماه در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۳۰۴

آغاز ثبت نام مسکن ملی از آذر ماه در مازندران

ایسنا/مازندران مدیر کل راه و شهرسازی مازندران از ثبت نام مسکن ملی از اوایل آذر ماه در این استان خبر داد.

محمد نظری در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه برای ثبت نام مسکن ملی هدف گذاری‌هایی از طرف دولت صورت گرفته است، اظهار کرد: در مرحله اول افرد در سامانه بر اساس خود احضاری اعلام می‌کنند که از اوایل انقلاب تاکنون زمین یا وام دولتی استفاده نکرده و بیش از ۵ سال  باید در همان شهری سکونت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: در مرحله بعد سیستم به صورت خودکار با توجه به لینک‌هایی که ثبت احوال، ثبت اسناد و بانک‌ها دارند، اظهارات فرد جستجو می‌شود و اگر فرد واجد شرایط بود، تایید نهایی صورت خواهد گرفت.

 مدیرکل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: این طرح شامل مسکن اولی‌ها و کسانی که سالیان سال مستاجر بوده و فاقد هرگونه ملک هستند، خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وام مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران

استاندار مازندران در نشست با شرکت‌های دانش بنیان، گفت: لازم است همه دستگاه‌های اجرایی مازندران حمایت از دانش‌بنیان‌های پارک علم و فناوری مازندران را در دستور کار قرار دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یوسف نوری در جلسه با دانش‌بنیان‌های مازندران با اشاره به ظرفیت‌های علمی و دانشگاهی مازندران، اظهار داشت: مازندران همواره در المپیادهای علمی رتبه اول را دارد و از سال‌های نه چندان دور 20 مدال رنگارنگ از این استان داشتیم که بسیار ارزشمند است.
 
وی بر استمرار جلسات کاربردی و موضوعی بودن جلسات تاکید کرد و گفت: ایرادی که ما داریم؛ اسیر دوران مدیریت کلاسیک شدیم و این مدیریت باید به سمت مدیریت علمی و پیشرفته سوق پیدا کند.

استاندار مازندران افزود: دانش‌بنیان‌ها پیشران اقتصاد ما در همه زمینه‌ها هستند و مورد تأکید مقام معظم رهبری و دولت هستند، لذا حمایت، و هدایت نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان باید در برنامه مدیران ما باشد.

نوری ادامه داد: معیار ارزیابی مدیران کل استان در همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان است و این همکاری باید به صورت عملی و با بازخورد بالایی صورت بگیرد.

وی همچنین گسترش در بخش دانش‌بنیانی را با پیوست کیفیت مهم دانست و گفت: سرعت نباید ما را از کیفیت و هدف اصلی دور کند، ایجاد مراکز و شرکت‌ها باید مد نظر قرار گیرد و رعایت  تعادل بین آنها اهمیت دارد.

استاندار مازندران نخبگان  و استعدادهای دانش بنیان را جزوی از زنجیره توسعه برشمرد و افزود: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در دستگاه‌های اجرایی به شدت ضروری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • گسترش حمایت از دانش‌بنیان‌ها در مازندران
  • نوری؛ استاندار: برای پیشرفت مازندران برنامه داریم
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد