Web Analytics Made Easy - Statcounter

 براساس گزارش منتشر شده از سوی روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز، مولر که ۲۶ ساله بود به این دلیل کشته شد که هویت ابوبکر بغدادی، سرکرده سابق و ابو محمد العدنانی، سخنگوی داعش و مرد شماره دو آن را می‌دانست. به نظر می‌رسید او می‌توانست خطری امنیتی برای آن دو باشد.

روزنامه مذکور به نقل از ام سیاف همسر یکی از نزدیکان بغدادی دراظهاراتش به بازپرس ویژه دفتر تحقیقات فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) این مساله را مطرح کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ام سیاف گفت است: مولر که بارها توسط بغدادی مورد تجاوز قرار گرفته بود، در ماه‌های آخر عمرش به مکانی دیگر منتقل شد، در برهه‌ای به دلیل اینکه به دست همسران بغدادی کتک خورده و مورد حمله قرار گرفته بود، جابجا شده بود. همسران بغدادی وقتی فهمیدند بغدادی به او هدیه ماه رمضان داده او را کتک زدند.

ام سیاف تاکید کرده بود، بعد از این حادثه ابوبکر همسر اولش را از خانه بیرون کرد.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات سابق نقل می‌کند، بغدادی چه بسا مجبور شده بود دستور قتل مولر را بدهد زیرا تبدیل به باری روی دوشش شده بود، درحالی که تلاش می‌کرد او را نه بکشد و نه زندانی کند.

این گزارش در عین حال می‌افزاید، دولت آمریکا صراحتا داستان ام سیاف را تایید نکرده است.

طبق این گزارش، ام سیاف بازرس ویژه اف‌بی‌آی را در مصاحبه طولانی مدت خود به زبان عربی مطلع ساخته بود که عناصر داعش، مولر را به منزل او در الشدادی سوریه در سپتامبر ۲۰۱۴ برده بودند.

ام سیاف گفته بود، مولر در زمانی که آنجا بود از هویت بغدادی اطلاعی نداشت چون او خودش را به مولر "فردی مهم " معرفی کرده بود، در عین حال نام "ایمان" روی مولر گذاشته شده بود و تلاش می‌شد او به دین اسلام گرایش پیدا کند. به گفته ام سیاف، در دسامبر ۲۰۱۴ بعد از فرار تعدادی از زنان ایزدی دربند داعش در منزلی بغدادی به مولر تجاوز کرد.

310311

کد خبر 1321106

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: داعش ایالات متحده آمریکا تیم ملی فوتبال ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی استان آذربایجان شرقی خبرآنلاین باشگاه پرسپولیس آلودگی هوا قوه قضاییه استان لرستان زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم

مرد جنایتکار وقتی فهمید همسر اولش از ازدواج او باخبر شده وی را به باغی کشانده و به قتل رساند.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از کشف جسد زنی ۴۳ ساله در یکی از باغ‌های شهرستان فلاورجان خبر داد. بنابراین بلافاصله مأموران به محل جنایت رفته و رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بلافاصله تیمی از اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر و مشاهده شد خانم ۴۳ ساله در حالی که به صندلی بسته شده بود دچار خفگی شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: با انجام اقدامات پلیسی کارآگاهان در صحنه جرم مشخص شد شوهر مقتول به دلیل اختلافاتی که با وی داشته او را به باغ شخصی‌اش آورده و پس از بستن دست و پای همسرش به صندلی وی را خفه کرده است. بنابراین با توجه به مشخص شدن زوایای پنهان پرونده، قاتل که در محل حضور و قصد فریب مأموران را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به قتل همسر خود اقرار کرد و گفت: چون بدون اطلاع همسرم ازدواج مجدد کرده بودم وقتی متوجه ماجرا شد با هم دچار اختلافات شدیدی شدیم. به همین خاطر یک روز وی را به باغ آورده و پس از مشاجره لفظی و درگیری که با هم داشتیم همسرم را به صندلی بسته و با انداختن چسب دور گلویش وی را خفه کردم.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تکمیل شدن تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

منبع: روزنامه ایران

دیگر خبرها

  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • چالش پاسکاری توماس مولر و یوسوا کیمیش در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • بارسلونا رقیب محبوب ام باپه در لیگ قهرمانان اروپا
  • وعده صادق پاسخ به گستاخی و تجاوز رژیم صهیونیستی
  • همسر رهبر انقلاب ناشناس به مطب من مراجعه کرد! + فیلم
  • تیراندازی در میاندوآب + فیلم
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟