Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گرگان گفت: حضور سفرای کشورهای مختلف به عنوان یک نقطه قوت برای معرفی شهرستان گرگان و استان گلستان به خارج از مرزها خواهد بود تا در آینده شاهد حضور گردشگران خارجی در گلستان باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ یاسر قندهاری در حاشیه سیزدهمین جشنواره بین المللی اقوام اظهار کرد: سیزدهمین جشنواره اقوام استان گلستان از 21 تا 24 آبان در شهرستان گرگان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با همکاری تمامی دستگاه ها برگزار شد افزود: اطلاع رسانی جشنواره از طریق نصب بنر بر 40 دستگاه اتوبوس شهری، اطلاع رسانی در فضای مجازی و همچنین تلویزیون شهری صورت گرفت.

قندهاری یادآور شد: روستاهای هدف گردشگری و اقوام متفاوت با ارائه سیاه چادرها، سوغات، صنایع دستی و غذاهای محلی به معرفی آداب و رسوم قومیت و فرهنگ خود میپردازند.

وی گفت: حضور سفرای کشورهای مختلف به عنوان یک نقطه قوت برای معرفی شهرستان گرگان و استان گلستان به خارج از مرزها خواهد بود تا در آینده شاهد حضور گردشگران خارجی در گلستان باشیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: امیدواریم با ایجاد این شرایط بعد از جشنواره شاهد رهاورد خوبی در توسعه گردشگری استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با کمک جامعه هتل داران، انجمن صنفی و متولیان دیگر شرایط گردشگری مناسبی را در استان فراهم کنیم.

قندهاری یادآور شد: با توجه به نزدیکی محل برگزاری جشنواره به شهرستان سیل زده آق قلا هنرمندان شهرستان های سیل زده در بخش های صنایع دستی، موسیقی اقوام و همچنین به عنوان بازدید کننده در جشنواره حضور پیدا کردند و این موضوع باعث شکل گیری شرایطی برای ایجاد نشاط اجتماعی و اشتغالزایی مردم این منطقه خواهد شد.

قندهاری در پایان گفت: برگزاری جشنواره اقوام به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور میتواند در رشد اقتصادی استان کمک بسزایی را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید: گلریزان جامعه ورزش کرمانشاه برای کمک به هموطنان سیل‌زده اقلام بهداشتی، خوراکی و فرهنگی بین سیل‎زدگان آق‎قلایی توزیع شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آداب و رسوم استان گلستان جامعه سیل گردشگری و صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی

عکاس: زهرا فراست

دیگر خبرها

  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • گردشگری غذا در تبریز امسال برجسته می‌شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • داوران بخش فیلمنامه جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند
  • نشست خبری نخستین جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی