Web Analytics Made Easy - Statcounter

راکیتیچ دیگر جایگاه سابق را در تفکرات والورده ندارد.

طرفداری - ارنستو والورده ترجیح داد واکنشی به ناراحتی ایوان راکیتیچ از وضعیتش در بارسلونا نشان ندهد.

هافبک 31 ساله کروات پس از پنج فصل موفقیت آمیز در بارسا، امسال با انتقال فرنکی دی یونگ به بارسلونا، به کلی جایگاهش در ترکیب تیم را از دست داده و به یک نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیتی که طبعا باب میل او نیست و از همین رو شایعات پیرامون احتمال جدایی راکیتیچ از بارسلونا در زمستان به گوش می‌رسد. 

به گزارش مارکا، والورده پس از پیروزی 2-0 بارسلونا مقابل کارتاخنا در دیداری دوستانه گفت:

مصاحبه راکیتیچ و ابراز ناراحتی او از نیمکت نشینی؟ هیچ حرفی برای گفتن در این باره ندارم! درباره مصدومیت او باید بگویم از نظر ما یک آسیب دیدگی مختصر است و امیدواریم در بازی بعدی ایوان را در اختیار داشته باشیم. بازی خوبی بود. صرف نظر از اینکه عواید بازی صرف امور خیریه خواهد شد، جو بسیار خوبی بر ورزشگاهی مملو از تماشاگر حاکم بود و من هم توانستم عملکرد بازیکنانی که کمتر به کار می‌گیرم را ببینم.

گفتنی است بدترین خبر این بازی برای بارسلونا، مصدومیت شدید سارسانداس، هافبک تیم دوم بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد

آفتاب‌‌نیوز :

در نیمه اول بازی استقلال مقابل مس رفسنجان اتفاق تلخی برای این تیم به وقوع پیوست که شوک بزرگی برای جواد نکونام بود، اما چاره‌ای جز پذیرفتن شرایط ندارد. مهدی مهدی پور هافبک آبی‌پوشان که بازی‌های خوبش در این فصل رضایت سرمربی تیم را هم جلب کرده بود، پیش از پایان نیمه اول به شدت دچار آسیب دیدگی شد و او را با برانکارد از زمین خارج کردند. در معاینات پشکی نیز مشخص شد زانوی مهدی‌پور آسیب بسیار شدیدی دیده و باید زیر تیغ جراحی برود.

آخرین خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد که هافبک اصفهانی استقلال هفته آینده و پس از اینکه تورم زانویش به طور کامل مرتفع شد به اتاق عمل خواهد رفت و از شر این مشکل خلاص می‌شود. البته مهدی پور دوره نقاهت طولانی را پیش رو خواهد داشت و بعید به نظر می‌رسد تا آذر ماه امسال بتواند در میادین ظاهر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • فدریکو والورده بهترین بازیکن دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید
  • ناراحتی شدید رافینیا پس از حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • هشدار ستاره بارسا: به خاطر رئال حق ناراحتی نداریم
  • شاکی جدید: نارضایتی ستاره بایرن از نیمکت‌نشینی
  • ایوان راکیتیچ: دیدار بارسلونا مقابل رم، بدترین بازی دوران حرفه‌ای من بود
  • شایعه عجیب درمورد نیمکت‌نشینی ستاره برزیلی استقلال | بگذارید باور نکنیم!