Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش ظرفیت خطوط ریلی شهرستان های جنوب شرق استان تهران در دست اقدام است.

‌محمد اسلامی ظهر پنج شنبه با حضور در شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران جهت بازدید از پروژه های عمرانی این منطقه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از بازدید بررسی پروژه های حوزه زیرساختی بود.

وی بیان کرد: یکی از مهم ترین پروژه های در دست اقدام افزایش ظرفیت خطوط ریلی این منطقه است که شهرستان های ورامین قرچک و پیشوا را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وزیر راه و شهرسازی در ادامه با بیان اینکه قطارهای حومه ای و استفاده از راه‌آهن برای جابه جایی مردم اولویت ویژه دارد، گفت: گسترش خط موجب شده است که در حال حاضر بتوانیم به عدد جابه جایی یک و نیم میلیون نفر در سال برسیم و این عدد باز هم قابل افزایش خواهد بود که ان‌شاءالله با تکمیل خطوط ۳ و ۴ که بخشی از آن د ورامین کار شده است و بخشی از آن هم در ریل چهارم در دست اقدام می باشد که امید است بتوانیم آن را تا گرمسار تکمیل کنیم.

اسلامی تصریح کرد: تقاطع غیر هم سطح و ایستگاه تبادلی با مترو در اولویت قرار دارد که در برنامه‌های ما نیز وجود دارد و امروز در بازدیدی که از این منطقه ‌با حضور مسئولین و مردم صوورت گرفت مشکلات تقاطع غیر هم سطح را ‌بررسی کردیم و تفاهم شد که مهندسین و مشاورینی که برای شهرداری و برای راه آهن کار می کنند با یکدیگر ترکیب شده و کار مشترک انجام دهند و تصمیم و طرحی که در نهایت به خروجی می رسد چیزی باشد که مسائل شهر را حل کند و مسائل راه‌آهن را نیز تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان اینکه بهسازی محور ری قرچک و ورامین نیز در دست بازسازی قرار گرفته است، گفت: بخش اول این بهسازی انجام شده و بخش دوم نیز طی گفته اداره کل استان، کار توسط محیط زیست به دلیل آلودگی هوا در بحث کار کارخانه آسفالت و ترددهای راهسازی تعطیل شده است و ان‌شاء‌الله با رفع موانع عملیات از سر گرفته خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: راه و شهرسازی مترو محیط زیست مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سازمان امور عشایر ایران، رئیس منابع طبیعی و آبخیرداری ورامین با بیان این مطلب افزود: کوچ بهاره عشایر ورامین همه ساله در فروردین آغاز می‌شود و مدت ۵۰روز برای تعلیف دام خود در مراتع جنوبی شهرستان مستقر می‌شوند.
سپهوند با اشاره به ضعیف بودن وضعیت مراتع در ورامین در سال جاری، یادآور شد: ظرفیت مراتع جنوبی ورامین ۳۳هزار رأس دام است که باتوجه به کاهش بارش‌ها در پائیز و زمستان سال گذشته، امسال تنها ۲۰هزار رأس دام عشایر در این مناطق مستقر شدند.
وی اضافه کرد: با توجه به لزوم مدیریت چرای دام در مراتع جنوبی ورامین، نیرو‌های منابع طبیعی و حفاظت از محیط زیست فعالیت عشایر را نظارت و رصد می‌کنند.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین اظهار داشت: مراتع جنوبی دشت ورامین با مساحت ۱۹۰هزار هکتار بین سه استان تهران، قم و سمنان واقع شده ولی مدیریت این مراتع با شهرستان ورامین است.
گفتنی است، ورامین در ۳۵کیلومتری جنوب شرقی تهران واقع شده و ۱۰۰خانوار عشایری با ۴۰هزار رأس دام در این شهرستان زندگی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • حرکت قطارهای جنوب شرق بدون معطلی
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • ظرفیت مراتع جنوبی ورامین ۳۳ هزار رأس دام است
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران/ بارش باران در ارتفاعات
  • وزش باد شدید در جنوب و غرب تهران