Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال محمودزاده روز پنجشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری از فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد که با حضور «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی و آیین نامه ماده ۸۸ اماکن ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان در برخی استان‌ها اقدام به واگذاری سالن های ورزشی به بخش خصوصی، از طریق مزایده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای این قانون موجب محروم‌سازی هیات‌های ورزشی شده است و باید ضمن بازنگری دوباره، این قانون تنها در مناطقی که اماکن مازاد ورزشی بر نیاز و بیشتر از سرانه ورزشی دارند، اجرا شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی هیات‌های ورزشی بویژه در استان‌های کمتر توسعه یافته اضافه کرد: هم‌اکنون بسیاری از هیات‌های ورزشی به دلیل مشکلات مالی و کمبود امکانات و تجهیزات نیازمند حمایت و توجه بیشتر بخش دولتی هستند.

محمودزاده در خصوص احداث اماکن ورزشی در مهاباد اظهار داشت: در چند سال اخیر بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال پروژه ورزشی در این شهرستان آغاز شده و که تجهیز و بازسازی ورزشگاه آزادی مهاباد و ارتقای آن به هفت هزار نفر و ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوک‌تپه از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد شامل بهسازی ۲۵ هزار متر مربع از فضای این ورزشگاه، نصب ۱۰ هزار و ۳۵۰ متر مربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در فاز دوم نیز نصب دکل‌های نوری با ۶۰۰ بلوکس روشنایی، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش‌بینی شده که برای این منظور نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مجوز احداث ورزشگاه پنج هزار نفری «گوک‌تپه» در مجلس هشتم اخذ و  عملیات احداث آن شروع شد اما به دلیل مشکلاتی روند احداث آن متوقف و احداث این ورزشگاه دوباره در سال ۱۳۹۰ شروع شد و هم اکنون با هزینه بیش از ۶۰ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی نیز گفت: دولت تدبیر و امید نگاهی عادلانه به توزیع امکانات ورزشی و توجه خاصی به زیرساخت‌های ورزشی در مناطق مختلف کشور دارد.

عبدالله چمن‌گلی افزود: نگاه عادلانه به توزیع امکانات و تجهیزات ورزشی باعث می‌شود، ورزشکاران مناطق کمتر توسعه‌یافته نیز فرصت حضور در رقابت‌ها ورزشی را پیدا کنند که همین امر باعث شکوفایی ورزش می‌شود.

فرماندار مهاباد هم گفت: ورزشکاران این شهرستان حضور موفقی در رقابت‌های ورزشی دارند و اگر تیمی از استان در مسابقات کشوری عنوان برتری را کسب می‌کند، یک یا چند نفر از ورزشکاران مهابادی نیز همراه تیم استان حضور دارند.

ایرج شجاعی افزود: مهاباد به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهر انسان‌های هوشمند و جوانان با استعداد است و این امر در عرصه‌های ورزشی نیز صدق می‌کند و ورزشکاران این شهرستان حضور موفقی در میادین ورزشی دارند.

چهار طرح ورزشی با ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه روز پنجشنبه همزمان با سفر «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان به مهاباد در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

این طرح‌های ورزشی شامل بهره‌برداری از فاز نخست بازسازی و تجهیز ورزشگاه آزادی مهاباد، افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهر «گوگ‌تپه»، بهره‌برداری از یک باب سالن ورزشی چندمنظوره (قاضی) و یک زمین چمن مصنوعی سرپوشیده (برادران پیروت‌پور) بود.

وزیر ورزش و جوانان همزمان با سفر «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی به مهاباد سفر کرده است؛ در این سفر ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ارومیه با بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مهاباد قانون اساسی جلال محمود زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مهاباد قانون اساسی مجلس شورای اسلامی مهاباد قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

(تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • (تصاویر) آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان و مالخران اماکن خصوصی در اهواز
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران