Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویا گلش به فن در سار را انتخاب کرد.

طرفداری - داوید ویا از لوییس آراگونس به عنوان کسی که بیشترین تاثیر را در فوتبال او داشته نام برد.

ال گواخه به عنوان یکی از بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال اسپانیا پس از درخشش در لباس والنسیا، بارسلونا و اتلتیکو مادرید، به MLS و سپس لیگ ژاپن رفت و اخیرا هم اعلام کرد که در پایان همین فصل، کفش‌هایش را خواهد آویخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش مارکا، مهاجم فعلی ویسل کوبه ژاپن می‌گوید:

خداحافظی داوید ویا از دنیای فوتبال؟ همواره به ایده بازگشت به اسپورتینگ خیخون فکر می کردم ولی همان موقع که اسپانیا را ترک کردم، می‌دانستم دیگر در اروپا بازی نخواهم کرد. بهترین لحظات دوران فوتبالم بدون هیچ شکی فینال جام جهانی 2010 بود. از کودکی رویایم این بود که ببینم یک فوتبالیست اسپانیایی جام قهرمانی جهان را بالای سر می‌برد و خوش شانس بودم که خودم به این مهم دست یافتم. 

زیباترین گل؟ گلم با بارسلونا به منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2011 را انتخاب می‌کنم. بهترین مربی؟ تمام مربیانم نقشی در پیشرفت و تکامل من داشتند ولی لوییس آراگونس بیشترین تاثیر را داشت. به خصوص بیرون از زمین.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌ونشان اتلتیکومادرید با شکست شگفتی ساز

تیم فوتبال اتلتیکومادرید موفق شد در چارچوب هفته سی‌و یکم لیگ باشگاه‌های اسپانیا با نتیجه ۳ بر یک خیرونا را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های اتلتیکومادرید و خیرونا در چارچوب هفته سی‌و یکم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با قضاوت ریکاردو دی بورگوس بنگوئتشیا برگزار شد که در نهایت با برتری ۳ بر یک اتلتیکومادرید به پایان رسید.

در دقایق ابتدایی نیمه اول آرتم دووبیک مهاجم تیم میهمان توانست دروازه‌بان اوبلاک را باز کند و در ادامه در دقیقه ۳۴ آنتوان گریزمان فرانسوی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.

شاگردان دیگو سیمئونه در دقیقه ششم از وقت‌های تلف شده نیمه نخست، توسط آنخل کوره‌آ روی پاس آلوارو موراتا به گل دوم رسیده تا تیم میزبان نیمه اول را با برتری به پایان برساند. این پایان کار نبود و آنتوان گریزمان در دقیقه ۵۰ گل سوم را برای اتلتیکومادرید به ثمر رساند تا خیال هواداران این تیم بابت ۳ امتیاز راحت شود.

با این نتیجه اتلتیکومادرید با ۶۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفت و به فاصله چهار امتیازی خیرونا رده سومی رسید. تیم فوتبال اتلتیکو باید سه‌شنبه ۲۸ فروردین در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند قرار بگیرد. دیدار رفت دو تیم در اسپانیا با برتری ۲ بر یک اتلتیکومادرید به پایان رسید و حالا شاگردان دیگو سیمئونه با این برتری با روحیه بالا راهی آلمان می‌شوند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ بازیکن افسانه ای فوتسال ایران و جهان!
  • شکست عجیب فرنگی‌کار ایران در فینال آسیا
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • معجزه بارسا: بهترین فصل فلیکس در اسپانیا
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم
  • خلاصه بازی رئال مادرید و مایورکا + فیلم
  • بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا (فیلم)
  • خط‌ونشان اتلتیکومادرید با شکست شگفتی ساز
  • جشن قهرمانی باشکوه اتلتیک بیلبائو روی آب + فیلم
  • تصاویر دیدنی از بزرگترین جشن قهرمانی فوتبال اسپانیا | یک میلیون نفر حضور داشتند + فیلم