Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:39:56 GMT

کمیته استیناف اعتراض داماش را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۵۵۱

کمیته استیناف اعتراض داماش را رد کرد

اعتراض باشگاه داماش گیلانیان به رأی صادر شده علیه تیم فوتبال این باشگاه از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، رد شد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رأی کمیته استیناف در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه داماش گیلانیان به شرح زیر اعلام شد:

«محکومیت باشگاه داماش مبنی بر یک جلسه محرومیت از همراهی  و حضور تماشاگران در بازی خانگی، به واسطه ارتکاب تخلف تماشاگران و هواداران تیم فوتبال داماش در تخریب صندلی و پرتاب کردن آن به سمت پیست دوومیدانی و رفتار نامناسب در بازی با تیم گل ریحان، برابر گزارش مراجع رسمی مشتمل به داور و ناظر مسابقه و مسئول مجموعه ورزشی انقلاب کرج (محل برگزاری مسابقه) که تصریح داشته تماشاگران تیم میهمان (داماش گیلانیان)، اقدام به تخریب تعداد صد عدد صندلی ورزشگاه نمودند و نیز گزارش مسئول حراست فدراسیون فوتبال با توجه به بند 2 ماده 85 مقررات انضباطی که اشعار می‌دارد صرف نظر از اینکه اعمال و رفتار خلاف قانون تماشاگران عمدی یا غیرعمدی و یا اینکه ناشی از عدم ساماندهی مناسب مسابقه باشد، باشگاه میهمان مسئول رفتار و اقدامات تماشاگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با توجه به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض، دادنامه صادره عیناً تأیید می‌گردد. رأی صادره قطعی است.»

افاضلی: اگر نوبخت از داماش حمایت می‌کند، باید مطالبات ما را بدهد

انتهای پیام/

R1402/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال داماش گیلانیان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران تیم فوتبال داماش گیلانیان فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم استقلال تهران مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذر قزوین مورخ ۳۱/‌۰۱/‌۱۴۰۳‬ از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال، رحمتی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کد خبر 6084022

دیگر خبرها

  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی