Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی روز پنجشنبه در جریان سفر خود به شهرستان ابهر با حضور در شهر صایین قلعه با شماری از مردم این شهر دیدار کرد.
وی در مسجد صاحب الزمان شهر صایین قلعه در سخنانی با اشاره به مشکلات به اقتصادی اخیر در کشور در نتیجه دشمنی دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، اظهار داشت: با وجود اینکه در سال جاری مشکلات مختلفی را شاهد بودیم ولی در استان اجازه تعطیلی هیچ واحد تولیدی را ندادیم و با اقدامات انجام شده، ۶ واحد تعطیل هم به چرخه بازگردانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
حقیقی با اشاره به بازگشت کارخانه روغن نباتی جهان به چرخه تولید، گفت: "چینی هیس" و "مادبافت" هم از واحدهای مهم تولیدی استان پس از ۱۱ سال در سال جاری فعالیت دوباره خود را آغاز خواهند کرد. 

وی تاکید کرد: علاوه بر این پروژه هایی با اعتبار بالای ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان با حضور مقام ارشد کشوری افتتاح خواهیم کرد.
زنجان در شرکت ایران ترانسفو مشغول کار شدند و به زودی جشن آغاز به کار کارکنان بومی البرز ناب آرش را نیز برگزار خواهیم کرد.
استاندار زنجان یادآور شد: یک کمیته رصد اشتغال در استان ایجاد کردیم که واحدهای تولیدی را مجاب به جذب نیروهای بومی می کند و با تلاش های همین کمیته در یک ماه اخیر ۲۰۰ نفر بومی استانوی یادآور شد: در زمینه کاداستر و تعیین حدود زمین های کشاورزی، استان زنجان جز سه استان اول کشور محسوب می شود که با تعیین حدود کامل اراضی کشاورزی اختلافات بین دولت و کشاورزان در برخی مناطق به طور کامل رفع خواهد شد.
حقیقی ابزار کرد: تا کنون در حوزه دامپروری هم کارهای خوبی کردیم و اقدامات احداث یک واحد پرورش دام سبک ۶۰ هزار رأسی را در سلطانیه آغاز کردیم که در نوع خود در کشور مثال زدنی خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه زمین‌های قولنامه ای نیز مشکلاتی وجود داشت که با مراحل تعیین شده و ابلاغ شده به شهرداران به این زمین ها نیز پروانه ساخت ارایه خواهد شد.

استاندار زنجان گفت: برای پیگیری رفه مشکلات در استان تا کنون با ۱۲۰ نفر از مقامات ملی دیدار و ملاقلات انجام شده است. 

وی به ضرورت امید آفرینی در جامعه در شرایط کنونی اشاره کرد و افزود: برگزاری پر شور انتخابات پیش رو، دشمنان انقلاب و نظام را ناامید خواهد کرد. 
حقیقی بر ضرورت حفظ کامل اصل بی طرفی مدیران در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: تلاش ما این است تا ارکان انتخابات را که شامل امنیت، سلامت، رقابتی بودن و مشارکت حداکثری است را تحقق ببخشیم.
 

برچسب‌ها رونق تولید فتح‌الله حقیقی زنجان صایین قلعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید فتح الله حقیقی زنجان رونق تولید فتح الله حقیقی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند

هیات سرمایه‌گذاری تایلند (BOI) اعلام کرد که چری اتومبیل، شرکت خودروسازی چین کارخانه‌ای در تایلند راه‌اندازی خواهد کرد که خودروهایی را برای بازارهای داخلی و صادراتی تولید خواهد کرد و تولید آن در سال ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، ناریت تردستیراسوکدی، دبیر کل هیئت سرمایه‌گذاری تایلند اظهار کرد که پیش‌بینی می‌شود این تاسیسات ۵۰ هزار خودروی الکتریکی و هیبریدی در فاز اول تا سال ۲۰۲۵  تولید کند و تا سال ۲۰۲۸ تولید را به ۸۰ هزار خودرو افزایش دهد.

هیات سرمایه‌گذاری تایلند عنوان کرد که چری اتومبیل، هشتمین خودروساز چینی خواهد بود که یک کارخانه تولیدی در تایلند راه‌اندازی می‌کند و به سایرین از جمله بی‌وای‌دی، گریت وال موتورز و چانگان موتورز می‌پیوندد.

تایلند یک مرکز مونتاژ و صادرات خودرو منطقه‌ای است که مدت‌هاست تحت سلطه برندهای ژاپنی مانند تویوتا موتورز و هوندا موتورز بوده است اما در سال‌های اخیر، یارانه‌های دولتی و مشوق‌های مالیاتی برای وسایل نقلیه الکتریکی موجی از سرمایه‌گذاری را از چین به راه انداخته است که خودروسازان آن بیش از ۱.۴۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

طبق گزارش رویترز، تایلند قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ حدود یک سوم تولید سالانه ۲.۵ میلیون خودروی خود را به خودروهای برقی تبدیل کند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • ۹۰ درصد نیرو‌های پتروشیمی ایلام بومی هستند
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید