Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم لیورپول از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است.

طرفداری- با وجود اینکه مصدومیت مچ پای محمد صلاح هنوز کاملا برطرف نشده است، تاریخ بازگشت ستاره مصری به تمرینات لیورپول نامشخص است.

صلاح اخیرا از فهرست نفرات تیم ملی مصر برای دیدار مقابل کنیا و مجمع الجزایر قمر در چارچوب رقابت های مقدماتی جام ملت های افریقا خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکای اسپورتس گزارش می دهد که لیورپول این فرصت را به ستاره خود می دهد که خارج از ملوود (زمین تمرین لیورپول) دوران نقاهت خود را طی کند. در واقع لیورپول عجله ای ندارد و نمی خواهد در خصوص ستاره خود ریسک کند.

بنابراین مشخص نیست که صلاح در بازی بعدی لیورپول که در لیگ برتر برابر کریستال پالاس روز 23 نوامبر است، حضور خواهد داشت یا خیر. صلاح با وجود حضور در مسابقات اخیر لیورپول، همچنان پس از تکل چودهوری در بازی لیورپول و لسترسیتی از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال در سال 1403 در شرایطی پیگیری شد که 4 بازیکن ملی‌پوش آبی ها به دلیل حضور در اردوی ایران و ازبکستان غیبت داشتند. سیدحسین حسینی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در اردوی ایران برای دو بازی با ترکمنستان حاضر بودند و جلال‌الدین ماشاریپوف کاپیتان ازبکستان هم برای بازی مقابل هنگ‌کنگ ایران را ترک کرده بود.

سه بازیکن استقلالی حاضر در تیم ملی ایران امروز به تهران برگشتند اما ماشاریپوف هنوز به ایران نیامده است.

با توجه به اینکه 4 ملی‌پوش استقلال بعد از پایان رقابت‌های لیگ برتر سریعا به اردوی تیم های ملی رفتند و استراحتی نداشتند، احتمالا این نفرات با کسب اجازه از کادرفنی استقلال یکی دو روز دیگر به تمرینات آبی‌پوشان اضافه خواهند شد.

باشگاه استقلال هم امروز در پستی نوشت: « با پایان فیفا دی نوروزی، ملی‌پوشان استقلال به تمرینات آبی پوشان بازمی گردند. از جمع چهار ملی پوش استقلال، این بار کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه تیم ملی ایران ایستاد و در شب پیروزی تیم ملی کلین شیت کرد و جلال الدین ماشاریپوف نیز با بازوبند کاپیتانی ازبکستان در شب پیروزی تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ، باز هم یک گل ساخت.»

بی‌شک بازگشت 4 ستاره ملی‌پوش به تمرینات استقلال اتفاق خوبی برای نکونام خواهد بود؛ سرمربی استقلال می‌تواند با اضافه شدن حسینی، حردانی، ماشاریپوف و جلالی با ترکیب کامل‌تری تیمش را برای مسابقه با مس رفسنجان در هفته بیست و دوم لیگ برتر آماده کند.

دیگر خبرها

  • خطر از بیخ گوش لیورپول گذشت؛ مصدومیت اندی رابرتسون جدی نیست
  • بازگشت بازیکنان لیورپول به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت ترنت الکساندر آرنولد به میادین در بازی با منچستریونایتد
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • بازگشت تامی آبراهام به ترکیب رم هم‌زمان با مصدومیت یک ماهه سردار آزمون
  • دروازه‌بان انگلیس یورو ۲۰۲۴ را از دست داد
  • مصدومیت دوباره اندی رابرتسون در تیم ملی اسکاتلند / عکس
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)