Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:34:16 GMT

مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی گردانیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۶۷۷

مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی گردانیم

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ماجرای دستگیری مفسدان اقتصادی گفت: ما مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی‌گردانیم و بدانید که مقابله با مفسدان اقتصادی، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین طائب رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز پنج شنبه (23 آبان) طی سخنانی در همایش سراسری هیات‌های نظارت بر انتخابات مجلس شرایط و وضع کنونی انقلاب اسلامی را پیش رونده و در حال حرکت به سمت قله ها دانست و اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل غاصب می‌خواهند مانع از قدرت‌یابی نظام اسلامی ما شوند و برای ایجاد این مانع از هیچ توطئه و دشمنی فروگذاری نمی کنند اما به فضل الهی تاکنون به توفیقی دست نیافته اند  و بعد از این نیز موفق نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تحلیل وضعیت کنونی، طرح آمریکا و غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: آمریکایی ها با گزاره های مختلفی با انقلاب اسلامی مواجهه داشته‌اند؛ ابتدا قدرت سخت و نرم مطرح بود اما از سال 2005 ادبیات جدیدی در مسائل امنیتی شکل گرفت و عنوان "قدرت هوشمند" و "تهدید هوشمند" وارد ادبیات امنیتی شد که این قدرت هوشمند در مواجهه با انقلاب اسلامی به کار برده شده است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه در ادامه سخنانش، ضمن تشریح گزاره های مختلف قدرت هوشمند ، هدف نهایی آمریکا و غرب را کشاندن ایران پای میز مذاکره برای امضای برجام‌های دفاعی و منطقه‌ای برای "تامین امنیت رژیم جعلی صهیونیستی" اعلام کرد و افزود: جریان نفوذ یک جریان جدی است و ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ، سد ایجاد کنیم؛ چراکه آن‌ها می‌خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و ما وظیفه داریم مراقبت کنیم تا افراد ضدانقلاب و مفسد وارد مجلس نشوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از اقدامات جدی دشمن، شبکه سازی در حوزه سیاسی و نفوذ در بدنه نظام است، از این رو شورای نگهبان مسئول جلوگیری از ورود شبکه نفوذ به درون نظام است. 

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اسفند ماه پرداخت و با بیان اینکه هجمه دشمن به شورای نگهبان در نظارت استصوابی و نظارت متمرکز شده است، گفت: امروز بحمدالله کشور ما در امنیت کامل قرار دارد و احساس مردم نسبت به انقلاب احساس غرور است و احساس فساد به احساس مبارزه با فساد تبدیل شده است ؛دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ما  این را نمی خواهند، از این رو قصد دارند این فضا را از بین ببرند.

طائب افزود: هدف ما این است که انتخابات در کمال امنیت، صحت و سلامت و با حضور حداکثری مردم برگزار شده و مجلسی در طراز گام دوم انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند که مشارکت را از طریق ناامیدی مردم، کاهش دهد تا در نهایت مجلسی در طراز انقلاب اسلامی شکل نگیرد. اما قطعا موفق نخواهند بود 

وی درادامه تاکید کرد: باید مراقبت های لازم هم انجام شود تا ضدانقلاب و عوامل نفوذی وارد مجلس نشوند و این هم به همت شورای نگهبان ان شالله محقق خواهد شد، علاوه بر این حتما باید دقت لازم هم صورت گیرد که حق الناس ضایع نشود.

طائب در بخش پایانی سخنانش با اشاره به ماجرای دستگیری مفسدان اقتصادی ،گفت: ما مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی گردانیم و بدانید که مقابله با مفسدان اقتصادی، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد .

 

بیشتر بخوانید: احمدی‌نژاد به دروغ قول معرفی مفسدین را داد اما کسی با او برخورد نکرد/کاش زمانی که صلاحیت‌ها بررسی می‌شد، عملکردها هم بررسی می‌شد/ همیشه به اظهارات حقوقدانان انگ سیاسی زده می‌شود طوفان شن نقشه شیطانی آمریکا را برآب کرد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات انقلاب و نظام ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع مدیران رسانه‌های استان قزوین اظهار کرد: هرکسی در طول انقلاب اسلامی برای انقلاب در کنار امام خمینی (ره) بوده و او را یاری کرد پاسدار است.

وی افزود: مردم در ابتدای انقلاب همه دارایی خود را در کف دست گرفته بودند و در صحنه حضور داشتند و در این بین تعدادی از جوانان مکتبی و مسجدی برای حفاظت و صیانت از مردم، دارایی و زندگی این مردم به میدان آمدند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: امام (ره) به این جزیره‌های ناپیوسته یک قدرت پیوسته داد و همه را در قالب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازماندهی داد و از همینجا هسته اولیه سپاه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه سپاه با نیاز مردم و انقلاب شکل گرفت و هرکجا انقلاب و ملت به آن نیاز داشتند سپاه در کنار آنها قرار گرفت، تاکید کرد: سپاه یک سازمان نظامی صرف نبود اما رسالت او برای حفاظت از دستاوردهای انقلاب و دین خدا بود.

رفیعی اضافه کرد: در آن برهه دستاورد انقلاب استقلال جغرافیایی ایران بود و این استقلال بر اساس وظیفه قانونی محوله در کنار ارتش ایستاد.

وی بیان کرد: بعد از جنگ تمامی ارتش‌های دنیا به پادگان‌های نظامی باز می‌گردند تا ساختار و سازمان خود را بازیابی و تقویت کنند اما سپاه با همه تجربه‌های خود برای سازندگی کشور دوباره در کنار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) ادامه داد: در همه حوادثی که در این کشور به وجود آمد سپاه خود را در دل بحران قرار داد و اولین وارد شده و آخرین خارج شد.

وی ادامه داد: با دفاع مقدس دشمن را پشیمان کرده و او را از کشور بیرون کردید و بعد از جنگ آسوده نشدید و اجازه ندادید دشمن در دور دست‌ها نیز به این کشور طمع داشته باشد.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هدفی جز تحقیر و شکست آمریکا نداریم و دیگران را نیز در تراز دشمنی با ملت ایران نمی‌بینیم.

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن اتفاق افتاد، بیان کرد: در این نبرد سپاه و ملت ایران سه قدرت خود را به رخ دنیا کشید.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) تاکید کرد: در این ماجرا وعده الهی محقق شد و این عملیات خارج از تصور همگان از دوست تا امریکایی های دشمن بود و این خارج از تصور بودن به معنای جلوه قدرت الهی است.

وی با بیان اینکه قدرت دوم ما در تصمیم، اراده و تدبیر به اراده ولی فقیه و فرمانده کل قوا بود، اضافه کرد: قدرتی که به رخ عالم کشیده شد قدرت تدبیر مقام معظم رهبری بود.

رفیعی ادامه داد: سومین قدرت ما در این عملیات صدق شهدای کنسولگری ما بود و تمام این عوامل ما را به قدرتی غیرقابل پیش بینی در دنیا تبدیل کرد.

وی در پایان گفت: اسرائیلی که به دروغ خود را چهارمین ارتش دنیا می‌دانست برای دفاع از خود در برابر ملت ایران کشورهای غربی را فراخوان کرد.

کد خبر 6084884

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • راز ظهور قدرت ایران در نظم نوین جهانی
  • رهبر انقلاب: تعداد موشک‌ موضوع فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران است
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • رئیسی پیش از سفر به پاکستان و سریلانکا : هدف‌گذاری ما رسیدن به مبادلات ۱۰ میلیارد دلاری است / مردم پاکستان، علاقه‌مند به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • قدرت غیر قابل انکار سپاه بر هم زننده تمامی معادلات جهانی
  • عملیات «وعده صادق» داغ‌ترین نبرد سپاه با دشمن بود