Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی قتل فردی ۴۸ ساله در داخل خودروی سواری لکسوس در ورودی روستای "کهور کلاغی" از توابع بندرعباس، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در فاصله زمانی کمتر از ۷۲ ساعت دو نفر از عاملان قتل به همراه همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل شناسایی و پس از انجام تعقیب و مراقبت در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مباشر در قتل به بزه ارتکابی اقرار و معترف شد که یک کارگر ساختمانی بوده و برای فردی به نام "ح ی" به مدت ۱۰ سال کار ساختمانی انجام می‌داده و چون وی به متهم وعده وجه نقد و پست سرکارگری داد به او کمک کرده و با اسلحه کلت کمری در حالی که مقتول در داخل خودرو خواب بوده یک تیر به سر مقتول شلیک کرده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته متهم دیگر پرونده نیز در اعتراف‌های خود بیان داشت که با مقتول از قبل اختلافاتی داشته و چون او یکبار قصد جان وی را کرده تصمیم به قتلش گرفته است.

برچسب‌ها هرمزگان حوادث انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان حوادث انتظامی هرمزگان حوادث انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سرهنگ موسی بهاری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق  به شناسایی متهم شده و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ، تاکید کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده اند می توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه نمایند.

 

دیگر خبرها

  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • توقیف ۳۹ خودروی شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف ۳۹ خودرو شوتی با ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • توقیف خودروی میلیاردی در میناب
  • مرسدس بنز ۲۰۰ میلیارد ریالی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان
  • خودرو ۲۰۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس هرمزگان