Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:20:56 GMT

میاندوآب نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۷۳۶

میاندوآب نیازمند توجه بیشتر مسوولان است

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از فاز دوم بیمارستان حضرت فاطمه(س) میاندوآب که با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، با بیان اینکه توجه دولتمردان به این شهرستان باید همه‌جانبه باشد، اظهار داشت: بیکاری یکی از مشکلات میاندوآب است که افتتاح پتروشیمی و احیای واحدهای تولیدی وابسته به آن می‌تواند بخشی از مشکلات بیکاری این شهرستان را رفع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تکمیل محور سرچم به میاندوآب یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که تنها ۶ کیلومتر از آن باقی مانده است افزود:ساماندهی راه‌های مواصلاتی استان یکی از خواسته‌های مردم است که نبود ایمنی کافی مردم را نگران کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه در میاندوآب اتحاد و همدلی بسیار خوبی در بین مسوولان و مردم آن وجود دارد، اظهار داشت: این اتحاد و همدلی به صورت واقعی است و همه پای کار بوده و با ولایتمداری و تمام وجود برای توسعه این شهرستان تلاش می‌کنند.
حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه باید از نیروهای کاربلد و تلاشگر حمایت شود، گفت: همیشه پشت سر نیروهای زحمتکش حرف و حدیث‌هایی وجود دارد که نیاز است از این نیروها به طور جدی حمایت شود.
وی افزود: اگر فاز دوم بیمارستان فاطمه(س) میاندوآب به بهره‌برداری رسید و یا در روستاهای این شهرستان خانه‌های بهداشت ساخته شده است در سایه تلاش مدیران حوزه سلامت است که جای تقدیر و تلاش دارد.
امام‌جمعه میاندوآب گفت: به رغم سیاه‌نمایی دشمنان برای دلسرد کردن مردم از نظام، در ۱۳ آبان امسال مردم این شهرستان با حضور پررنگ خود در این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال‌های قبل حضور یافته و وفاداری خود را به کشور و ولایت ثابت کردند.
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: دولت تدبیر و امید کارها و اقدامات خوبی در حوزه‌های مختلف انجام داده است که امیدواریم همین‌گونه تداوم داشته باشد.
«جهانبخش محبی‌نیا» افزود: پتروشیمی میاندوآب که از خدمات مهم دولت در این منطقه است از ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و بزودی افتتاح می‌شود.
وی ادامه داد: محور سرچم به میاندوآب به طول ۲۰۰ کیلومتر نیز که برای ساخت آن سه هزار میلیارد ریال تاکنون هزینه شده است در صورت تکمیل نقش مهمی در توسعه این منطقه ایفا خواهد کرد.

وی با قدردانی از استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید به جهت عمران و آبادانی بیشتر در استان کمک حال وی باشیم.
«محبی نیا» اظهار داشت: امسال در حوزه راه در میاندوآب اقدامات چشمگیری انجام گرفته که در این شرایط بد اقتصادی قابل تقدیر است.
در این آیین فاز دوم بیمارستان فاطمه زهرا (س) میاندوآب با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها اسحاق جهانگیری توسعه پایدار میاندوآب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری توسعه پایدار میاندوآب اسحاق جهانگیری توسعه پایدار میاندوآب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس

استاندار کرمانشاه با اشاره به شعار سال جدید گفت: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد که بسترها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش‌ازپیش فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین _ در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: همگی وظیفه‌داریم که در مقابل ظلم و ستم رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه، حضوری پرشور و باشکوه در راهپیمایی روز قدس امسال در استان داشته باشیم و با توجه به استفاده از تجربیات سال‌های گذشته و هماهنگی‌های صورت گرفته، امیدواریم که شاهد یک راهپیمایی پرشکوه و درعین‌حال منظم و قابل‌قبول در روز قدس در شهرهای مختلف استان باشیم.

وی با بیان اینکه با توجه به شرارت‌ها و تهاجمات وحشیانه رژیم صهیونیستی باید به‌خوبی به فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای پوشش مناسب حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال پرداخت، افزود: باید توجه داشت که فعالیت‌های تبلیغی و رسانه‌ای برای انعکاس تهاجمات وحشیانه این رژِیم غاصب در نسل‌کشی مردم مظلوم غزه بسیار مهم است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» عنوان کرد: استفاده از رکن مردمی در تمامی ابعاد منجر به پیشرفت و بالندگی روزافزون انقلاب اسلامی می‌شود و با توجه به نام‌گذاری امسال ضرورت دارد که بسترها و شرایط لازم برای حضور و همکاری خود مردم در برگزاری راهپیمایی روز قدس بیش‌ازپیش فراهم شود.

صحرایی بابیان اینکه ما به‌عنوان مسئولان اداری موظف هستیم که شرایط حضور و حرکت مردم را تسهیل کنیم و باید همواره تسهیل‌گر زمینه حضور مردم در بخش‌های مختلف باشیم، تأکید کرد: طبق روایات و احادیث از نشانه‌های آزادگی، جوانمردی و مسلمانی، عدم سکوت و بی‌تفاوت نبودن در برابر ظلم و ظالم است و امروز ما شاهد یک نسل‌کشی وحشیانه هستیم؛ جبهه استکبار با تمامی توان از این نسل‌کشی حمایت و پشتیبانی می‌کند بنابراین وظیفه همه ما بر اساس وظیفه انسانی، اخلاقی و اسلامی ایجاد بستر لازم برای برگزاری راهپیمایی پرشکوه و فراهم ساختن ابراز عقیده مردم در برابر این نسل‌کشی و کودک کشی رژِیم غاصب است.

وی بیان داشت: علاوه بر وظیفه در حمایت از مردم مظلوم غزه از سوی دیگر طی چند مدت گذشته شاهد بودیم که رژیم غاصب صهیونیستی در یک روش غیرانسانی به نمادها و تاریخ ایرانی جسارت کرد ازاین‌رو باید در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس در محکومیت این نسل‌کشی‌ها، جسارت‌ها و گستاخی‌ها حضوری گسترده و همراه با بصیرت‌افزایی داشته باشیم چرا که این یاوه‌گویی و جسارت‌های رژِیم کودک کش نباید بدون پاسخ بماند.

کد خبر 739458

دیگر خبرها

  • تعویض الکترو پمپ در چاه شماره ۵ دشت تقی آباد شهرستان میاندوآب
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از تجارب مردمی‌سازی است
  • ظرفیت قرآنی کرمانشاه نیازمند برنامه منجسم
  • فوتسال گناباد  نیازمند حمایت بیشتر است
  • باز شدن پای مردم به تولید نیازمند بازشدن چشم و گوش همه قوا در امر اقتصاد است
  • مسئله فرهنگ و موضوع حجاب باید مورد توجه مسوولان باشد
  • تحقق شعار سال نیازمند تعامل بیشتر دستگاهای اجرایی
  • لزوم برنامه‌ریزی مردمی برای راهپیمایی روز جهانی قدس
  • مردم در کدام انتخابات به زنان بیشتر اعتماد کردند؟
  • همراهی مردم با مسوولان موفقیت امور را دوچندان می کند