Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی بعد از ظهر پنج شنبه با حضور در شهرستان پیشوا و بررسی موارد و مشکلات راه در این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنتنی پیشوا به جاده امام رضا برقرار است و به عنوان جاده اصلی هم مورد استفاده است.

اسلامی در ادامه با بیان اینکه نکته مهم و جدیدی که فعلا مطرح است و در استان نیز تصویب شده است و توسط مسئولین استانی و نماینده شهرستان نیز مورد پیگیری قرار دارد مسئله اتصال آزادراه قم گرمسار به طول ۱۸ کیلومتر است افزود: این اتصال با توجه به اینکه مصوبه استانی بوده باید مورد بررسی قرار بگیرد که به چه صورت می توانیم به طور مشارکتی با مسئولین استان برای اجرای آن تصمیم گیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مسئله اتصال آزادراه قم گرمسار در گروه ارزیابی نیز اعلام شده است گفت: مقرر شد بررسی های مطالعاتی این مصوبه انجام شود و هم اکنون نیز از نقطه صفر به این مرحله رسیدیم و از خواسته های مردم و مسئولین با اطلاع شده ایم.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص وضعیت جاده های روستایی پیشوا و جنوب شرق استان تهران نیز اظهار داشت: راه های روستایی طبق یک برنامه در دستور کار قرار دارد و هم اکنون نیز طبق اعلام فرماندار پیشوا راه روستاهایی که اعلام شد به معاونت راه روستایی سازمان راهداری ارجاع می شود و در برنامه قرار داده خواهد شد اما زمان اختصاص بودجه برای این راه ها معلوم نیست و در برنامه قرار داده می شوند.

اسلامی افزود: قطار حومه ای برای مهم است که حداکثر بهره برداری از آن صورت بگیرد و خط سوم و چهارم باید تکمیل شوند چرا که حجم قطارهای مسافربری و باری در این خطوط زیاد هستند و خط سوم برای همین منظور در نظر گرفته شده است که انشااله امیدواریم بتوانیم با تامین منابع و تکمیل خطوط مسافران بیشتری را جابه جا کنیم.

وی در خصوص خروجی بازدیدهای امروز از شهرستان های جنوب شرق استان تهران بیان داشت: مسئله تقاطع های غیر هم سطح در قرچک و بحث تکمیل خط ریلی خط سوم و چهارم که خوشبختانه سال قبل یک و نیم میلیون نفر جابه جا کرده و به کاهش ترافیک و الودگی هوا کمک می کند از اهمیت زیادی برخوردار است و برای تکمیل این ۲ پروژه مهم ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که امیدواریم بتوانیم تامین اعتبار کنیم.

کد خبر 4772366

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی جنوب شرق استان تهران بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران،  چندپروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویر برداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان ، معاونین فرمانداری فیروزکوه افتتاح شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم این شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی در رابطه با مجموعه سیتی اسکن این بیمارستان اظهار داشت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

زالی اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان بیان نمود و گفت: با توجه به اینکه این شهرستان  در مسیر سه استان می‌باشد و در تصادفات جاده ای ، این دستگاه نوین رادیولوژی که با روش دیجیتال که اشعه کمترو دقت بالاتری  دارد بسیار مورد نیاز بوده،  افتتاح شده است.

این مقام مسئول در رابطه با مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی  به صورت ساختارهای یکپارچه هستند ، سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولین شهرستانی علی الخصوص فرماندار محترم  درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

وی در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولین شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر انشالله در آینده نزدیک شاهد حضور  هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • جاده ریز به دژگاه و دوراهک در جنوب استان تکمیل می‌شود
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • کیفیت نان مورد نیاز مردم تویسرکان باید افزایش یابد