Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ارتقاء سطح دانش و فرهنگ مناطق مختلف گفت: باید از ظرفیت‌های فرهنگی و میراث تاریخی در زمینه رونق اقتصادی و گردشگری استفاده کرد. ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مازنی ظهر امروز در آئین بازگشایی هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه قدمت شهرستان اسلامشهر به 200 سال قبل از میلاد برمی‌گردد اظهار داشت: آثار مذهبی مسلمانان و غیرمسلمانان و همچنین وجود امامزادگان و بقاع متبرکه نشان از قدمت تاریخی این شهرستان مذهبی و فرهنگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: هفته فرهنگی فرصتی است تا استعدادهای فرهنگی و مذهبی شهرستان شناسایی و به اقشار مختلف مردم در اقصی نقاط کشور و دنیا معرفی شود .

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه در هفته فرهنگی با ایجاد نشاط و فضای شاد و مفرح در منطقه، زمینه ایجاد شادابی برای آحاد مختلف مردم فراهم می‌شود افزود: برگزاری برنامه‌های هفته فرهنگی باید منجر به ارتقاء سطح دانش و فرهنگ منطقه شود و از این ظرفیت‌های فرهنگی و میراث تاریخی در زمینه رونق اقتصادی و گردشگری استفاده شود.

تهران| هفته فرهنگی فرصت مغتنمی در مطالبه‌گری مسائل فرهنگی استگلستان|هفته فرهنگی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شودهفته فرهنگی شهرهای جدید در عالیشهر بوشهر برگزار می‌شود

مازنی بیان کرد: در کشور ظرفیت‌های گردشگری فراوانی وجود دارد، پس از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه سلامت یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا هستیم و بیمارانی از کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی برای درمان به ایران سفر می‌کنند.

 وی با بیان اینکه زمینه رونق در جامعه را می‌توان با وحدت میان احزاب و گروه‌های سیاسی فراهم کرد گفت: 15 نشست صمیمی و کاربردی در سطح ملی و گفت‌وگو ‌میان سران جناح‌ها و احزاب برگزار و به زودی نیز نخستین کتاب تحت عنوان «میثاق ملی» که حاصل گفت‌وگو میان احزاب و جناح‌های سیاسی مختلف کشور است منتشر می‌شود.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما نیاز به نشاط و شادی دارد و این نشاط باید در برخی مناسبتهای ملی و مذهبی ظهور و بروز پیدا کند.

انتهای پیام/220/ش

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت روزانه اقامت‌گاه‌های استان یزد ۱۵۵ هزار نفر است

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد با اشاره به رزرو ۸۰ درصدی اقامت‌گاه‌های رسمی استان یزد گفت: ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی و کمکی استان یزد روزانه ۱۵۵ هزار نفر است.

هما خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد با اشاره به آماده‌باش تمام ظرفیت‌های استان یزد برای ارائه خدمات به مهمانان نوروزی اظهار کرد: تمام ظرفیت‌های استان در اقامتگاه‌های رسمی استان پای کار و دیگر ظرفیت‌های موجود استان از جمله اسکان آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی و چادرهای شهرداری برای اقامت مسافران آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی افزود: در چهار روز ابتدای آغاز طرح خدمات سفر از بیست و ششم اسفند، حدود ۳۵ هزار اسکان در استان به ثبت رسیده است و پیش‌بینی می‌شود بیشترین اسکان را در ایام تعطیلات نوروزی داشته باشیم‌.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد ظرفیت‌های اسکان استان رزرو شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از مسافران رزرو اقامتگاهی ندارند، پایگاه‌های اسکان شبانه‌روزی اداره کل میراث فرهنگی فعال بوده و راهنمایی‌های لازم را به میهمانان نوروزی ارائه می‌دهد.

خورشیدی ظرفیت‌های رسمی و کمکی اقامتگاهی در استان یزد برای مسافران نوروزی را بیش از ۱۵۵ هزار نفر در طول روز عنوان کرد و ادامه داد: انتظار داریم بر اساس رزروهای صورت گرفته در ایام نوروز اسکان بیشتری از مسافران نوروزی را داشته باشیم.

وی با اشاره به ثبت جهانی دو رویداد نوروز و مراسم افطاری گفت: تلاش‌ها بر این است که فضای شادی همراه با معنویت در شهر ایجاد و از ظرفیت ماه مبارک رمضان در برنامه‌های نوروزی استفاده شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان یزد ادامه داد: از سوم فروردین، شب‌های فرهنگی در شهرستان‌ها آغاز و در شب‌های قدر نیز برنامه‌ها متناسب برگزار خواهد شد.

خورشیدی از اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهر یزد توسط دستگاه‌های متولی فرهنگی خبر داد و گفت: آماده‌سازی بناها و اماکن گردشگری، فضاسازی شهری، استقرار دستگاه‌های خدمات‌رسان در مبادی ورودی، استقرار نوروزگاه‌های جاده‌ای در مسیرهای منتهی به استان و سایر اقدامات نظارتی در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد: تمام این خدمات در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به میهمانان نوروزی و جلب رضایت مردم است‌.

کد خبر 737550

دیگر خبرها

  • تایباد شهری مرزی؛ محل تلاقی راه‌های تجاری قدیم
  • بیش از ۳ میلیون نفر در ایام نوروز از اماکن تاریخی بازدید کردند
  • اقامت ۱۰ هزار مسافر در گلپایگان
  • شیراز میزبان مسافران نوروزی از نقاط مختلف کشور است + فیلم
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی و طبیعی شهرستان خفر
  • بازدید بیش از ۲۰ هزار مسافر نوروزی از اماکن تاریخی خفر
  • ۲۰۲ هزار نفر در اقامتگاه‌های گردشگری طبس اسکان یافتند
  • ظرفیت روزانه اقامت‌گاه‌های استان یزد ۱۵۵ هزار نفر است
  • گفت‌وگوی ادیان فرصتی برای رونق گردشگری مذهبی
  • بازگشایی مصلای تاریخی سبزوار