Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی حسن دوست، مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه جوادالائمه(ع) استان در گفتگو با عصر اترک اظهار کرد: قرارگاه فضای مجازی بسیج در چهلمین سالگرد تاسیس بسیج اقدام به برگزاری رویداد رزمایش تولید محتوای تخصصی در سه محور پویانمایی و بازی و نرم افزار موبایلی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رویداد تولید محتوای مجازی طی هفته بسیج از دوم تا چهارم آذر ماه به مدت ۴۸ ساعت در محل دهکده مقاومت بسیج برگزار می شود.

حسن دوست ادامه داد: برگزیدگان هر بخش علاوه بر  دریافت جوایز نفیس به رویداد کشوری تولید محتوا که بهمن ماه امسال در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و شرکت در این رویداد به دبیرخانه رویداد مراجعه کرده و یا به آدرس مجازی @virtualSpace_nkhمراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود

اختتامیه نخستین رویداد چادرو به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۲ اردیبهشت ماه در یزد برگزار می شود. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اختتامیه نخستین رویداد چادرو با عنوان « رویداد جذب ایده ها و طرح های فناورانه و نوآورانه مرکز نوآوری نوچاد» به همت شرکت معدنی و صنعتی چادرملو 12 اردیبهشت ماه در مجتمع معدنی چادرملو در یزد برگزار می شود.

در این مراسم از ده طرح برگزیده در محورهای زنجیره ارزش فولاد ( از اکتشافات معدن تا محصول نهایی)، انرژی، آب و محیط زیست، هوشمندسازی و تحول دیجیتال رونمایی می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • بررسی «ارزش‌آفرینی از دارایی‌های دیجیتال» در نخستین پنجشنبه فناور ۱۴۰۳
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرا شد
  • ۵ رویداد بزرگ فرهنگی توسط سپاه خراسان شمالی اجرایی شد
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است