Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@10:50:45 GMT

از تک روی در ساماندهی سواحل گیلان پرهیز شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۸۲۶

از تک روی در ساماندهی سواحل گیلان پرهیز شود

حیدری با اشاره به اینکه اگر به ساماندهی سواحل توجهی نشود مشکلاتی ایجاد می شود مواجه خواهیم شد گفت: باید از تک روی در این بخش پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «رحیم حیدری» امروز( پنج‌شنبه، ۲۳ آبان) در جلسه ستاد ساماندهی سواحل گیلان در استانداری اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت‌های ارزنده‌ای در بخش گردشگری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل فرهنگی و امور اجتماعی استانداری گیلان با بیان اینکه ظرفیت‌های بومی ومحلی از جمله صنایع دستی از پتانسیل‌های گردشگری گیلان است گفت: گیلان دارای 270 کیلومتر سواحل است که با مدیریت و برنامه‌ریزی می‌توان زمینه رونق اقتصادی منطقه را فراهم کرد.

 

وی اذعان کرد: با بهره‌گیری از سواحل گیلان در فصول گردشگری می‌توان زمینه اشتغال در استان را فراهم کرد.

 

حیدری با اشاره به اینکه اگر به ساماندهی سواحل توجهی نشود با مشکلاتی مواجه خواهیم شد افزود: با تشکیل ستاد ساماندهی سواحل در استان بسیاری از موانع و مشکلات شناسایی و برطرف می‌شود.

 

وی با تاکید بر اینکه از تک روی در این بخش پرهیز شود خاطرنشان کرد: ایجاد فضای آموزشی، فرهنگی و اجتماعی از اهم فعالیت‌های است که در سواحل باید جهت جذب گردشگر و ایجاد اشتغال بدان توجه کرد.

 

* 184 برنامه فرهنگی در سواحل گیلان اجرا می شود 

«فیروز فاضلی» نیز در این جلسه اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های متنوعی در فصول گردشگردی در سواحل استان تدوین و اجرایی کرده است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: سال گذشته 156برنامه در قالب جشنواره، تئاتر و نمایشگاه و طرح‌های نظافتی و تفریحی ساحلی اجرا کرده که این آمار بیش از 17 درصد افزایش یافته است.

 

وی تاکید کرد: امسال نیز 184 برنامه فرهنگی متنوع در سواحل تدوین و اجرایی شده است.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد مسجد کنفرانس وحدت اسلامی خبرگزاری شبستان وحدت هفته کتاب و کتابخوانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر توسعه گیلان ساماندهی سواحل برنامه های فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، حجت الاسلام و السلمین قاسم علیپور در اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان که در حوزه علمیه صاحب الزمان لنگرود برگزارشد با اشاره به اینکه جامعه نیاز به روحانی دارد گفت: با برنامه‌ریزی‌های دقیق و تشکیل شورای فرهنگی تلاش می‌کنیم تا نیرو‌های مستعد از مدارس شناسایی و جذب شوند.
وی حضور روحانیان در مدارس را ضروری دانست و افزود: تجربه نشان داده استقرار طلاب در مدارس، بین دانش‌آموزان علاوه بر ارتقای معنویات و اخلاقیات آنها موجب تسریع در پیشرفت علمی آنها می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه گیلان در ادامه با اشاره به اجرای موفق مصوبات شورای عالی در مدارس علمیه گفت: برنامه‌های دقیق و مدون در شورای عالی مصوب و ابلاغ شده که اجرا و پیاده‌سازی مناسب آن در حوزه‌ها ضروری است و مدیران نباید در اجرای برنامه‌ها سلیقه‌ای عمل کنند. 
مدیر حوزه‌های علمیه گیلان از حضور بیش از هزار طلبه برای تحصیل در حوزه‌های علمیه استان را فرصتی برای گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه عنوان کرد و افزود: از این توانمندی و ظرفیت عظیم باید در مدارس آموزش و پرورش استفاده کرد تا ضمن پرورش استعداد‌های دانش‌آموزان، نیرو‌های کیفی جذب شده، و بتوانیم پاسخ‌گوی نیاز روزافزون جامعه به روحانیت باشیم. 
مدیر کل صداوسیمای گیلان هم در این مراسم با اشاره به بهره گیری از طلاب و روحانیان در رسانه ملی گفت: برای نقد فیلم و سریال بصورت گفتگو محور و همچنین در نویسندگی از روحانیان متخصص در این حوزه بهره‌مند خواهیم شد.
دکتر تقی ربانی افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان آمادگی دارد تا بصورت ویژه برنامه‌هایی با موضوع مهدویت و مبحث انتظار را با طرح و ایده‌ای نو با همکاری حوزه‌های علمیه گیلان تولید کند.
وی همچنین از مسئولان حوزه علمیه گیلان خواست در صورت همکاری با صدا وسیما این مرکز می‌تواند فعالیت‌های حوزه علمیه را در قالب مستند‌هایی ساخته و از رسانه ملی پخش کند.
در پایان مدیران و معاونان حوزه‌های علمیه گیلان هم نظرات خود را در خصوص ساخت برنامه‌های فاخر فرهنگی و مذهبی بیان کردند.

دیگر خبرها

  • جوسازی علیه ساماندهی معافیتها/ پایان پرداخت سود از جیب دولت
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی فرصتی برای نظام پوشاک است
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • ثبت رکود تاریخی در جشنواره ‌مدرسه عشق با ارسال ۷۵ هزار اثر
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • گیلان خاستگاه متفکران و چهره‌های مهم هنر انقلاب اسلامی است
  • «محمد دوستار» سرپرست دانشگاه گیلان شد
  • دوستار سرپرست دانشگاه گیلان شد