Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:00:42 GMT

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۸۵۵

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مسعود سلطانی فر بعد از ظهر پنجشنبه فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد به همراه سه طرح ورزشی دیگر در این شهرستان به بهره برداری رسید.

فاز نخست ورزشگاه آزادی مهاباد شامل بهسازی ۲۵ هزار مترمربع از فضای این ورزشگاه، نصب ۱۰ هزار و ۳۵۰ مترمربع چمن مصنوعی و نصب پنج هزار صندلی است که در مجموع ۲۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فاز دوم نیز نصب دکل‌های نوری با ۶۰۰ بلوکس روشنایی، پیست تارتان، خوابگاه و احداث ضلع شرقی این ورزشگاه پیش‌بینی شده که برای این منظور نیز ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

همچنین با حضور وزیر ورزش و جوانان سالن چند منظوره ورزشی این شهر  بازیربنای دو هزار و ۵۵۰ مترمربع و با بیش از ۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مجموعه ورزشی (برادران پیروت‌پور) به مساحت هفت هزار و ۱۶۰ مترمربع شامل یک باب زمین چمن مصنوعی سرپوشیده به مساحت سه هزار مترمربع از دیگر طرح های ورزشی به بهره برداری رسیده توسط سلطانی فر بود.

برای احداث این سالن در مجموع ۷۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده و فازهای دوم و سوم این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، سرزمین موج‌های آبی و سالن ورزشی چند منظوره است.

همچنین در این سفر ورزشگاه پنج هزار نفری شهر گوگ‌تپه به مساحت ۲۰ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نیز افتتاح شد.

 فاز نخست این ورزشگاه که شامل خاک‌برداری، زیرسازی زمین ورزشگاه، سالن اداری، سرویس های بهداشتی، جایگاه تماشاگران، بخش ویژه و رختکن بوده به اتمام رسیده است.

دیدار با ورزشکاران، نخبگان ورزشی و پیشکسوتان ورزشی و حضور در محل یادمان شهید سرلشکر خلبان خالد حیدری از دیگر برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به مهاباد بود.

کد خبر 4772378

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر ورزشگاه آزادی بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان اعلام کرد: ورزشگاه ۱۵هزار نفری خرم‌آباد در دور دوم سفر رئیس‌جمهور به این استان افتتاح می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، وحید والی‌زاده مرادی، ظهر امروز، در جلسه پیگیری مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان، گفت: تکمیل چمن و سکوی ورزشگاه 15هزار نفری خرم‌آباد باقی مانده‌است که تا پایان خردادماه به اتمام می‌رسد.

او با بیان اینکه در سفر نخست رئیس‌جمهور به لرستان 15 پروژه در قالب 10 مصوبه در حوزه ورزش و جوانان داشتیم، اضافه کرد: کارفرمای 11 پروژه ورزش و جوانان است که 10 مورد از این پروژه‌ها آمادۀ بهره‌برداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد: کارفرمای دو پروژه سازمان راه‌‌وشهرسازی و وزارت ورزش است که در وضعیت خوبی نیست.

او بیان کرد: دیگر پروژه‌های مصوب سفر رئیس‌جمهور تکمیل نشده‌است و نیازمند پیگیری و تأمین اعتبار هستند.

هیچ شهری از لرستان آب شرب پایدار ندارد

یاسر اکبریان، مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب لرستان، نیز در این جلسه گفت: سفر رئیس‌جمهور به این استان هشت پروژه شامل 6 پروژه فاضلابی و 2 پروژه آبی داشت.

او با بیان اینکه تصفیه‌خانه فاضلاب خرم‌آباد 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: تصفیه‌خانه‌های بروجرد 85 درصد، دورود 44 درصد، کوهدشت 67 درصد و پلدختر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

مدیرعامل آب‌وفاضلاب لرستان با تأکید به اینکه هیچ شهری از این استان آب شرب پایدار ندارد، اشاره کرد: هیچ‌گونه اعتباری برای برخی روستاهای پروژه طرح انتقال آب قم‌رود اختصاص داده نشده‌است.

اکبریان خاطرنشان کرد: آب‌رسانی شهر شاپورآباد الیگودرز به بهره‌برداری رسیده‌است و آب‌رسانی به شهر خرم‌آباد نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/ 645

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • کمک ۱۲ میلیارد ریالی خیران گرمسار برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد