Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیام های جداگانه ای خطاب به سران کشورهای اسلامی فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص)؛ پیامبر رحمت و اخلاق را به دولت و مردم این کشورها تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی خطاب به سران کشورهای اسلامی تاکید کرده است: مفتخریم که در جمع امت پیامبری هستیم که پیام‌آور صلح و رحمت برای همه جهانیان است، پیامبری که سیره ایشان همواره هدایت‌گر و راهگشای همه مؤمنان و مسلمانان در طول تاریخ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور در این پیام های تبریک ابراز امیدواری نموده است که با تأسی بر سیره و آموزه‌های رفیع نبی اکرم(ص)، پیروانی باشیم که امنیت، عدالت و آشتی را برای کره خاکی و به ویژه کشورهای اسلامی به ارمغان می‌آورند.

روحانی همچنین در پیام های تبریک خود، برای سران کشورهای اسلامی سلامتی و موفقیت و برای مردم این کشورها سعادت و سرافرازی را مسألت نموده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ مهمترین آوردگاه ورزشی توسط فاطمه مجلل قایقران شایسته آذربایجان غربی مایه افتخار و مباهات شد.

موفقیت غرورآفرین این بانوی شایسته که با کسب مدال برنز در مسابقات قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا در کره جنوبی و کسب سهمیه المپیک پاریس همراه بود حاکی از پشتکار و تلاش یک بانوی قهرمان ایرانی و راهبری و برنامه ریزی مسوولان امر، کادر فنی و مربیان است.

این موفقیت ارزنده را تبریک عرض کرده و از خداوند برای خانم مجلل در المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی سلامتی و موفقیت مسالت دارم.

محمدصادق معتمدیان

استاندار آذربایجان غربی

دیگر خبرها

  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • نسل رویش‌های انقلاب اسرائیل را نابود خواهد کرد
  • هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • تحقق اهداف عالمانه و مدبرانه اسلام ناب توسط سازمان بین‌المللی سینوو
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس