Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@02:57:28 GMT

مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی گردانیم

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۴۹۱۹

مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی گردانیم

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ماجرای دستگیری مفسدان اقتصادی گفت: ما مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی‌گردانیم و بدانید که مقابله با مفسدان اقتصادی، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از سپاه نیوز، حسین طائب صبح امروز پنج شنبه (23 آبان) طی سخنانی در همایش سراسری هیات‌های نظارت بر انتخابات مجلس شرایط و وضع کنونی انقلاب اسلامی را پیش رونده و در حال حرکت به سمت قله ها دانست و اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل غاصب می‌خواهند مانع از قدرت‌یابی نظام اسلامی ما شوند و برای ایجاد این مانع از هیچ توطئه و دشمنی فروگذاری نمی کنند اما به فضل الهی تاکنون به توفیقی دست نیافته اند  و بعد از این نیز موفق نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحلیل وضعیت کنونی، طرح آمریکا و غرب برای مقابله با انقلاب اسلامی را تشریح کرد و گفت: آمریکایی ها با گزاره های مختلفی با انقلاب اسلامی مواجهه داشته‌اند؛ ابتدا قدرت سخت و نرم مطرح بود اما از سال 2005 ادبیات جدیدی در مسائل امنیتی شکل گرفت و عنوان "قدرت هوشمند" و "تهدید هوشمند" وارد ادبیات امنیتی شد که این قدرت هوشمند در مواجهه با انقلاب اسلامی به کار برده شده است.

 

وی در ادامه سخنانش، ضمن تشریح گزاره های مختلف قدرت هوشمند ، هدف نهایی آمریکا و غرب را کشاندن ایران پای میز مذاکره برای امضای برجام‌های دفاعی و منطقه‌ای برای "تامین امنیت رژیم جعلی صهیونیستی" اعلام کرد و افزود: جریان نفوذ یک جریان جدی است و ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ، سد ایجاد کنیم؛ چراکه آن‌ها می‌خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و ما وظیفه داریم مراقبت کنیم تا افراد ضدانقلاب و مفسد وارد مجلس نشوند.

 

وی ادامه داد: در حال حاضر یکی از اقدامات جدی دشمن، شبکه سازی در حوزه سیاسی و نفوذ در بدنه نظام است، از این رو شورای نگهبان مسئول جلوگیری از ورود شبکه نفوذ به درون نظام است. 

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات اسفند ماه پرداخت و با بیان اینکه هجمه دشمن به شورای نگهبان در نظارت استصوابی و نظارت متمرکز شده است، گفت: امروز بحمدالله کشور ما در امنیت کامل قرار دارد و احساس مردم نسبت به انقلاب احساس غرور است و احساس فساد به احساس مبارزه با فساد تبدیل شده است ؛دشمنان انقلاب و نظام اسلامی ما  این را نمی خواهند، از این رو قصد دارند این فضا را از بین ببرند.

 

طائب افزود: هدف ما این است که انتخابات در کمال امنیت، صحت و سلامت و با حضور حداکثری مردم برگزار شده و مجلسی در طراز گام دوم انقلاب اسلامی شکل بگیرد.

 

رئیس سازمان اطلاعات سپاه خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند که مشارکت را از طریق ناامیدی مردم، کاهش دهد تا در نهایت مجلسی در طراز انقلاب اسلامی شکل نگیرد. اما قطعا موفق نخواهند بود.

 

وی درادامه تاکید کرد: باید مراقبت های لازم هم انجام شود تا ضدانقلاب و عوامل نفوذی وارد مجلس نشوند و این هم به همت شورای نگهبان ان شالله محقق خواهد شد، علاوه بر این حتما باید دقت لازم هم صورت گیرد که حق الناس ضایع نشود.

 

طائب در بخش پایانی سخنانش با اشاره به ماجرای دستگیری مفسدان اقتصادی ،گفت: ما مفسدان اقتصادی را به کشور بازمی گردانیم و بدانید که مقابله با مفسدان اقتصادی، دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت هفته وحدت مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد اصفهان شیراز کنفرانس وحدت اسلامی حسین طائب سپاه پاسداران سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند

بسم الله الرحمن الرحیم

«فَانتَقَمْنَا مِنَ الَّذِینَ أَجْرَمُوا وَکَانَ حَقًّا عَلَیْنَا نَصْرُ الْمُؤْمِنِینَ»

سپس ما از آنان که جنایت کردند (به واسطه‌ی مؤمنین) انتقام گرفتیم و یاری مؤمنان حقی بر عهده‌ی ماست.

(روم،۴۷)

 

دلاور مردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پاسخ دندان شکن شما فرزندان انقلاب اسلامی و سربازان راه امام خمینی کبیر (ره) و جان بر کفان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به رژیم غاصب صهیونیستی بار دیگر جلوه‌ی قدرت بی کران انقلاب اسلامی مردم عزیز ایران را در مقابل چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

دوستان به این قدرت عظیم دلگرم و خوشحال و دشمنان جبهه‌ی مقاومت، از این سیلی محکم خوار و ذلیل و منگ شدند.

ملت عزیز ایران از همان لحظات نخستین، با غریو تکبیر بر بام خانه‌ها و خیابان‌ها شادی خود از این اقدام شما سربازان سرافراز انقلاب اسلامی را ابراز کردند.

 همگان دیدند صبر راهبردی، قدرت بازدارندگی، اقدام متقابل پشیمان کننده و تنبیه متجاوز، دکترین واقعی دفاعی نظام اسلامی بوده، هست و خواهد بود و آنان که سعی داشتند با تمسخر این واژه‌ها نظام اسلامی مقتدر را ناتوان و ترسو نشان دهند رسوا گشته و نقشه هایشان نقش بر آب شد.

اینک هرچقدر امپراطوری رسانه‌های صهیونیست در سراسر جهان بخواهند این سیلی محکم و گیج کننده‌ی شما به رژیم خبیث صهیونیستی را انکار و تحریف کنند، برایشان ممکن نیست و دل‌های بیدار ملت ایران و آزادگان جهان، این دروغ‌ها را باور نخواهد کرد.

از این پس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برای ملت ایران و همه‌ی مستضعفان جهان، روز بزرگیست که حزب الله به حزب الشیطان ضرب شست جانانه‌ای نشان داد و این روز بزرگ به عنوان یکی از ایام الله در تاریخ بشری زنده خواهد ماند. دنیا روزگارش را سپری میکند و از امروز شمارش معکوس قطع نفس رژیم نامشروع بیش از پیش به صدا درمی آید.

جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان البرز به نؤبه‌ی خود این پیروزی و شادکامی را به ملت عزیز ایران تبریک گفته و از شما دلاورمردان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که موجبات این تشفی صدور را برای مؤمنین سرتاسر عالم فراهم کردید، قدردانی و سپاس فراوان به عمل می‌آورد؛ و لقد کتبنا فی الزبور من بعد الذکر ان الارض یرث‌ها عبادی الصالحون...

 

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دیگر خبرها

  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج قدرت آفندی و پدافندی هستند
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • پاسخ کوبنده ایران اسلامی در برابر هر تهدید دشمنان
  • مودی چگونه هند را از تله فقر نجات داد؟ | تبدیل هند به پنجمین قدرت اقتصادی جهان
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • سربازان انقلاب اسلامی پاسخ قاطعی به تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیستی دادند
  • درخشش ارتش و نیرو‌های مسلح در عرصه‌های ماموریتی ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است