Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در بازی امروز به هر نحوی باید پیروز شود.

طرفداری- تیم ملی در 3 بازی اخیر خود برابر عراق پیروز نشده است. پیروزی در بازی امروز از هر لحاظ حیاتی است.

به گزارش طرفداری، تیم ملی ایران حتی با کارلوس کی روش هم روزهای خوبی برابر عراق نداشت. بازی تاریخی و مهم تیم ملی ایران برابر عراق در جام ملت های سال 2015 را همه به یاد دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقه ای که در مرحله یک چهارم نهایی بازی های آسیایی برگزار می شد، دیداری پر از حاشیه با سوت های داوری به اسم بن ویلیامز. در آن دیدار همه به خوبی خاطرشان است که گل سردار آزمون، ایران را پیش انداخت اما حواشی به گونه ای رقم خورد که بازی به ضربات پنالتی رفت. طبق همیشه ضربات پنالتی و شکست ایران!

پس از آن ایران و عراق در دیداری دوستانه در سال 2017 به مصاف هم رفتند. مسابقه ای که با برتری 1-0 عراق پایان یافت. اما آخرین دیداری که ملی پوشان ایران در آن فرصت داشتند پیروزی را برابر عراق به ارمغان بیاورند، به مسابقات آسیایی باز می گردد. بازی های جام ملت های آسیا 2019 که تیم ایران علی رغم تلاش خود و البته درخشش در بازی های ابتدایی جام، باز هم برابر عراق توفیقی به دست نیاورد. آن دیدار پس از تلاش 90 دقیقه ای شاگردان کارلوس کی روش پرتغالی با حساب 0-0 پایان یافت. هنوز 1 سال از آن بازی نگذشته و اکنون ایران در یک بازی بسیار مهم، به مصاف عراق باید برود. تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در مسابقات انتخاب جام جهانی 2022 قطر، در اردن به مصاف تیم ملی عراق خواهد رفت.

این بازی علاوه بر اینکه برای تیم کشورمان به لحاظ امتیازی و تاثیر آن بر جدول مسابقات، بسیار مهم است به این علت که از آخرین پیروزی ایران مقابل عراق، حدود 4 سال می گذرد نیز اهمیت بسزایی دارد. آخرین باری که ایران بر عراق غلبه کرد، به دیداری دوستانه در سال 2015 باز می گردد که گلزنی سردار آزمون، عامل پیروزی ایران شد. بازی امروز می تواند طلسم 4 ساله پیروز نشدن ایران برابر عراق را بشکند. پسران ایرانی با هدایت ویلموتس، بلاشک توان انجام این کار را خواهند داشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود

به گزارش جماران؛ نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد.

ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان نوشت: «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد. 

نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

وی پیش از این با «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تنش‌های اخیر در خاورمیانه گفت‌وگو کرده بود.

دیگر خبرها

  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • آماده باش کامل نیروهای مسلح ایران در برابر اسرائیل از زبان فرمانده کل ارتش
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • اشک‌های لامین یامال پس از شکست تلخ بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • آیا دختر پادشاه اردن در رهگیری پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ | شاهزاده سلما کیست؟
  • سرمربی پیشین پرسپولیس:سرپیچی از دستور شاهزاده عربستان عامل اخراجم شد
  • آیا دختر پادشاه اردن در تخریب پهپادهای ایرانی به اسرائیل کمک کرد؟ + تصاویر
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم