Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بسیجی شهید زبیدی در ششم فروردین ۱۳۵۹ و در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیعه شهادت نایل آمده بود و با توجه به شرایط خاص آن زمان در اروندکنار دفن شده بود که با درخواست خانواده وی مقبره وی به بندرماهشهر منتقل شد.

در این آیین جمعی از مردم شهیدپرور، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان و اقشار مختلف مردم ماهشهر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقبره این شهید والامقام از میدان شهید حسین فهمیده تا گلزار شهدای بندر ماهشهر بر دستان مردم ولایت مدار و شهیدپرور ماهشهر تشییع شد.

شهرستان بندر ماهشهر در جنوب خوزستان واقع است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران بندرماهشهر شهدا خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرماهشهر شهدا خوزستان بندرماهشهر شهدا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی محمد اکبری ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دومین کنگره شهدا چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری بیان داشت: حضرت آقا فرمودند: فاصله زمانی برگزاری کنگره‌ها را کم کنید و قرار است در فاصله زمانی ۳ تا ۵ سال کنگره‌ها برگزار شود.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: در سال ۹۴ کنگره شهدای عشایر در استان برگزار شد و به همین دلیل زمینه برای برگزاری دومین کنگره فراهم است.

وی با اشاره به هدف از جلسه آئین افتتاحیه ستاد برگزاری دومین کنگره یادآور شد: تلاش بر آن است که روند کاری برای استقبال از کنگره سال ۱۴۰۴ را برنامه ریزی کنیم و تمامی اهداف سمت و سوی کنگره استانی پیش خواهد رفت‌.

سردار اکبری تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های متعدد استان و شهدا شاخص این استان در سال ۱۴۰۳، شهید ظفر خالدی شهید شاخص کشوری به عنوان کوچک‌ترین شهید دوران مقدس است.

وی ادامه داد: شهید الیاس ارجمند به عنوان شهید شاخص عشایری کشوری معرفی شد و باید درباره این شهدا برنامه‌های متعددی اجرا شود که در راستای کنگره شهدا چهارمحال و بختیاری است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری افزود: بیش از ۱۵۰۰ شهید گرانقدر از فرماندهان، سرداران و اقشار مختلف در این استان داریم.

وی با اشاره به جمعیت استان گفت: جمعیت استان در دوران دفاع مقدس نزدیک به ۴۵۰ تا ۵۰۰ هزار بود که بیش از ۱۰ تا ۱۲ درصد از جمعیت این استان به صورت مستقیم به عنوان رزمنده در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

سردار اکبری اذعان داشت: رشادت‌های مردم و تیپ قمر بنی هاشم (ع) در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی است.

وی با اشاره به اینکه رویکرد کنگره‌ها از دو سال قبل به سمت رویکرد هنری انتقال داده شده تصریح کرد: در دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری بیشترین ظرفیت استفاده از ظرفیت ماندگار هنری باشد.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اذعان بر اینکه از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری این کنگره باید استفاده شود گفت: اصل کنگره بر پایه هنر است و باید بتوانیم بیشترین استفاده را از ظرفیت هنری استان داشته باشیم.

کد خبر 6087893

دیگر خبرها

  • دومین کنگره شهدا در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • مردم در مقابل جنگ نرم دشمن هوشیار باشند
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند