Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@21:35:22 GMT

خشم پسر ناخلف مادر پیر را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۰۶۷

خشم پسر ناخلف مادر پیر را به کام مرگ کشاند

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه، از دستگیری فردی خبر داد که در یکی از محلات این شهر مادر پیرش را به وسیله ضربات چماق به قتل رسانده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ «حسین براری» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری خانوادگی در یکی از محلات شهر کرمانشاه، ماموران کلانتری 11 مرکز برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باحضور ماموران در محل مشخص شد در این درگیری خانوادگی، مردی حدود 50 ساله به دنبال شدت گرفتن اختلافات خانوادگی با مادر 80 ساله اش درگیر و بوسیله چوب و چماق اقدام به کتک زدن وی کرده است.

سرهنگ براری تصریح کرد: این مادر پیر پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و فرزند قاتلش نیز متواری می شود.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه ادامه داد: ماموران در ادامه و با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به ردیابی فرد قاتل شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر می کنند.

وی با اشاره به اعتراف مرد میانسال به قتل مادرش، علت این کار را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

سرهنگ براری در پایان از معرفی فرد قاتل به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

بیشتر بخوانید: حادثه هولناک در مشهد/ سیدمهدی در مقابل چشم مردم سلاخی شد+ جزییات این حادثه فجیع دستگیری عاملان قتل جوان در کنارک

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس پلیس قتل مراکز درمانی مرکز فوریت های پلیسی مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود