Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند ماه پیش شرکت‌های سازنده کنسول‌ها جزییات سخت افزاری نسل بعدی کنسول خود را اعلام کردن که با استقبال بسیار خوبی از سوی گیمرها و سازندگان عناوین رایانه‌ای مواجه شد. نسل بعدی کنسول Xbox قرار است Xbox Project Scarlett نام داشته باشد که بسیاری از گیمرها آن را با نام Xbox Two می‌شناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما با توجه به نزدیک شدن به رویداد Xbox X019 بسیاری از توسعه دهندگان و گیمرها احتمال دادند که شاید شرکت مایکروسافت زودتر از تاریخی که در گذشته اعلام کرده است و در مراسم آینده خود کنسول Xbox Project Scarlett را معرفی کند.

رویداد Xbox X019 قرار است امروز ۱۴ نوامبر برگزار شود و شرکت مایکروسافت معمولا در این مراسم از عناوین در حال ساخت یا سطح بالای خود حرف می‌زند که بیشتر آن‌ها را تا جمعه سیاه روانه بازار کرده یا در وب سایت خود با قیمتی بسیار پایین‌تر از قیمت واقعی به فروش می‌رساند. مایکروسافت در مراسم E3 2019 برخی از اطلاعات سخت افزاری نسل بعدی کنسول خود را اعلام کرد که باعث شگفت زدگی افراد حاضر در این مراسم شد همچنین مایکروسافت در این مراسم به طور رسمی تایید کرد که بازی Halo 6 برای نسل بعدی کنسول ایکس باکس عرضه خواهد شد.

به تازگی نیز شرکت مایکروسافت به دلیل نزدیک شدن به کریسمس اعلام کرده است گیمرهایی که Game Pass مربوط به هر بازی را خریداری کنند می‌توانند از این Game Pass در نسل بعدی کنسول شرکت مایکروسافت نیز استفاده کنند که خود همین خبر نشان می‌دهد عمر Xbox One به پایان رسیده است و مایکروسافت در تدارک معرفی نسل یعدی کنسول خود است. همچنین در مراسم Xbox X019 قرار است تخفیف بسیار بالایی به افرادی که قصد دارند کنسول Xbox One را خریداری کنند داده شود.

بیشتر بخوانید: راک استار برای ساخت عنوانی نامعلوم نیرو جذب می‌کند

با این حال هنوز مشخص نیست که مایکروسافت در مراسم امروز خود کنسول Xbox Project Scarlett را معرفی خواهد کرد یا قصد دارد همزمان با معرفی کنسول PS5 در سال ۲۰۲۰ این کنسول را معرفی کند.

انتهای پیام/

مراسم Xbox X019 امروز برگزار خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایکس باکس کنسول بازی اسکارلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: امسال فراخوان طرح معلم ماندگار در سطح استان صورت پذیرفت و از مردم استان خواسته شد تا معلم‌های ماندگار در زندگی خود را معرفی کنند.
مولوی افزود: مردم محوری از خصوصیات این طرح است و در اختتامیه این طرح ۱۰ معلم برتر استانی از بین چهار هزار معلم معرفی شده به این فراخوان معرفی و تجلیل می‌شوند.
او ادامه داد: اگر چه مراسم‌های روز معلم هر سال رنگ و بوی مردمی دارد و با همت اولیاء و دانش آموزان برگزار می‌شود، اما امسال هم در ۱۵ منطقه استان مراسم روز معلم برگزار و در مرکز استان نیز مراسم استانی تقدیر از معلمان نمونه برگزار خواهد شد.
۱۷ هزار معلم در بیش از دو هزار واحد آموزشی استان مرکزی تدریس می‌کنند.

 

دیگر خبرها

  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • رونمایی از هوش مصنوعی مایکروسافت برای انجام کارهای ساده
  • امشب: مراسم سالگرد آیت‌الله بروجردی در مسجد اعظم قم/ 3 ویژگی مرجع فقید