Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار با متئو تولر، سفیر آمریکا در عراق تاکید کرد که راه حل همه بحران‌های عراق باید کاملاً عراقی و به دور از دخالت‌های خارجی باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر این چهره برجسته عراقی، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم تاکید کرد که جریان حکمت ملی به عنوان تشکل اپوزیسیون در مجلس اقدامات اصلاحی دولت را زیر نظر دارد و پیگیر تحقق مطالبات تظاهرات‌کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حکیم همچنین بر اهمیت حفظ جان تظاهرکنندگان مسالمت‌جو و تامین شرایط امن برای استفاده آنان از حق قانونی‌شان و ضرورت برخورد با عاملان خشونت‌ها تاکید کرد.

سفیر آمریکا در عراق نیز در این دیدار بر احترام به اراده ملت عراق و توانایی آنان در حل مشکلات داخلی خود تاکید کرد و گفت که بیانات اخیر مرجعیت عالی شیعه درباره عدم دخالت کشورها در امور داخلی عراق مایه احترام و قدردانی است. برچسب ها: حکیم ، بحران عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: حکیم بحران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «طاهر النونو» مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که سفر هیات این جبنش به ترکیه در شرایط مهم و حساسی انجام گرفته است.

طاهر النونو تاکید کرد: پرونده بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی به خاطر جنایات علیه ملت فلسطین از جمله مسائلی است که در جریان این سفر بررسی شده است.

النونو خاطر نشان کرد که ما به دنبال جایگزین کردن میانجی‌گران قطری و مصری که قابل تقدیر هستند، با ترکیه نیستیم و این سفر هیچ ارتباطی با این مسئله ندارد.

وی گفت رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان با آتش‌بس کامل در غزه و بازگشت آوارگان به خانه‌های خود مخالفت می‌کند و با این شرایط، رسیدن به توافق ممکن نیست.

طاهر النونو اظهار داشت که مسئولان بارز کابینه رژیم صهیونیستی برای رسیدن به توافق برای پایان جنگ در غزه جدی نیستند.

وی بیان کرد که تنها دستاورد رژیم اشغالگر کشتار غیرنظامیان و نابودی زیرساخت‌های غزه است و غیر از این به هیچکدام از اهداف خود نرسیده است.

کد خبر 6085155 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • سازمان ملل: ۷۰ درصد مردم شمال نوار غزه با گرسنگی مواجه هستند
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • جزییات تفاهم نامه ۴ جانبه بغداد
  • (ویدئو) رئیس‌جمهور عراق: حاکمیت عراق باید محترم شمرده شود
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • جزئیات سفر رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه
  • انتقاد تند روزنامه جوان از القای دوقطبی «آقا و دفتر آقا»/تاثیر تجربه جنگ با عراق در مواجهه نظامی با اسراییل/نسل زد؛ خوش‌شانس یا بداقبال
  • کشف انبار ۱۰ میلیاردی بلور قاچاق در جنوب تهران
  • جزئیات حمله به پایگاه «کالسو» در استان «بابِل» عراق