Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:48:03 GMT

بلاتکلیفی ۲هزار و ۱۸۲ واحد صنفی سیلزده در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۳۹۲

بلاتکلیفی ۲هزار و ۱۸۲ واحد صنفی سیلزده در لرستان

به گزارش ایرنا فرزاد محمدی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بحران استان لرستان افزود: ۲۹۹ میلیارد تومان خسارت به این تعداد وارد شده که ۶۵ میلیارد تومان مربوط به ۴۶۴ واحد در خرم آباد است.

وی ادامه داد: صنعت و معدن پیگیر دریافت اعتبار برای بخشی از جبران خسارت ها است و در صورت تخصیص؛ مبالغ ابلاغی را با توجه به اولویت خرابی ها به ثبت نام شدگان سامانه سجاد پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هماهنگی ستاد بازسازی مناطق سیلزده لرستان نیز با انتقاد از برخی سخنان در رابطه با ضرورت پرداخت خسارت معیشتی واحدهای صنفی توسط بنیاد مسکن گفت: این نهاد تنها  واحدهای خسارت دیده مسکونی و تجاری را بازسازی می کند.

رضا خواجه ای افزود: تامین مبالغ جبرانی برای بخش های معیشتی حوزه اصناف ارتباطی به بنیاد مسکن ندارد و باید توسط دستگاه متولی پیگیری شود.

امین طولابی معاون فرماندار خرم آباد نیز گفت:‌ ۴۶۶ مورد خسارت به اصناف این شهرستان و روستاهای بخش مرکزی و ۱۵۷ خسارت خودرو گزارش شده که تاکنون مبلغی به افراد خسارت دیده پرداخت نشده است.

سیل فروردین ماه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان به لرستان خسارت زد که تاکنون بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۱۵ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیلزدگان پرداخت شده است.

برچسب‌ها نظام صنفی خسارت سیل صنعت لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نظام صنفی خسارت سیل صنعت لرستان نظام صنفی خسارت سیل صنعت لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا کنون، از دو هزار و ۱۵۴ واحد صنفی پوشاک بازرسی شده و تعداد ۲۱۸ پرونده تعزیری تشکیل شده است.

 

محسن صیادی افزود: در این مدت چهار واحد صنفی پوشاک نیز به دلیل گرانفروشی و درج نکردن قیمت پلمب شده است.

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • شناسایی ۲هزار و ۵۰۰ واحد صنفی با فاضلاب غیراستاندارد/همه بیمارستان‌های مشهد سیستم پیش‌تصفیه ندارند
  • ۲هزار مسکن فرسوده روستایی قم نوسازی می‌شود
  • تمامی روستاهای سیلزده سیستان و بلوچستان برقدار شدند
  • برق تمامی روستا‌های سیلزده جنوب سیستان وبلوچستان وصل شد
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد