Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@03:58:03 GMT

گزینه اصلی جانشینی داورزنی در وزارت ورزش مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۴۴۵

مهدی قدمی به احتمال فراوان طی روزهای آینده به عنوان جانشین محمدرضا داورزنی در قامت معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان منصوب خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه" پس از سیر حواشی هفته های اخیر در خصوص بازگشت داورزنی به دنیای والیبال و کناره‌گیری دیرهنگام او از پست معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، حالا گمانه‌زنی برای انتصاب جانشین او از سوی سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بالا گرفته است و گزینه های فراوانی طی روزهای اخیر برای جانشینی محمدرضا داورزنی مطرح شده اند اما احتمالات خبر از انتصاب احتمالی مهدی قدمی می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

قدمی که در کارنامه کاری خود معاونت پشتیبانی سازمان تربیت بدنی و نایب رئیس کمیته ملی المپیک را دارد، اکنون با حکم رئیس دفتر رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری به عنوان معاون پشتیبانی این نهاد فعالیت می‌کند اما شنیده‌ها حاکی از آن است که وی طی چند روز در تلاش بوده است تا با استعفای خود از این سمت، پیشنهاد وزیر ورزش مبنی بر قبول سمت معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را برعهده گیرد.

 

با این اوصاف، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به احتمال فراوان مهدی قدمی طی روزهای آینده به عنوان جایگزین داورزنی معرفی خواهد شد.

وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پس از اتفاقات رخ داده در جریان رقابتهای کشتی نونهالان مازندران، مرکز حراست وزارت ورزش و جوانان از مدیرکل ورزش و جوانان این استان خواست به قید فوریت، تخلفات رخ داده را مورد بررسی قرار داده و برای تصمیم‌گیری به این مرکز گزارش کند.

در جریان مسابقات امروز کشتی نونهالان مازندران، درگیری رخ داد و کار به چاقوکشی رسید که این موضوع واکنش وزارت ورزش و جوانان را در پی داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896470

دیگر خبرها

  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مالکان سرخابی‌ها سوم اردیبهشت مشخص می‌شوند
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • عجیب‌ترین گزینه جانشینی کلوپ در لیورپول!
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند