Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از دستگیری ۱۳ سارق در نتیجه اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در ۱۰ روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری اظهار داشت: با مشارکت یگان های انتظامی شهرستان فامنین طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که ماموران در اجرای این طرح، ۱۳ سارق و ۳ خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند، افزود: در ادامه این طرح ۷  فقره سرقت و مقداری اموال مسروقه از جمله: یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

سرهنگ حیدری بیان کرد: در این طرح ۴ متهم نیز در حوزه قاچاق کالا دستگیر و ۴۷ دستگاه انواع وسایل نقیله متخلف نیز توقیف و متهمان به مرجع قضائی معرفی  شدند.

کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان در جمع اعضای شورای تامین استان همدان از کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون در همدان خبر داد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح با قدردانی از حضور اعضای شورای تامین استان در مجموعه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و بازدید از کشفیات اخیر پلیس در حوزه برخورد با بندهای قاچاق مواد مخدر، کشف سلاح و سارقان حرفه ای از کشف بیش از ۴.۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان خبر داد.

وی افزود:بیش از ۱۰۰ کیلو از مواد مخدر کشف شده هروئین بوده که با توجه به آثار تخریبی بالایی که این مواد مخدر دارد می تواند آسیب های جدی به جامعه وارد کند.

سردار کامرانی صالح با اشاره به کشف بی سابقه یک تن مواد مخدر تریاک در ماه جاری در همدان گفت: اعضای این باند حرفه ای و سازمان یافته در تلاش بودند محموله مواد مخدر را از استان های جنوبی به استان همدان و استان های غربی منتقل کنند که با اشراف اطلاعاتی پلیس استان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان از متلاشی شدن ۵۲ باند فعال در حوزه قاچاق مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در این مدت ۱۰۰ دستگاه خودرو که در امر توزیع مواد مخدر فعال بودند توقیف شدند.

دستگیری ۹ سارق در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری ۹ سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت طی ۴۸ ساعت گذشته دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی گفت: ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی، ۴ سارق منزل، ۲ سارق اماکن خصوصی، یک سارق سیم برق، یک سارق موتورسیکلت و یک کیف قاپ را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی به ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت سیم برق و یک فقره سرقت مغازه اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.


 

کد خبر 4771380

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان سرقت قاچاق بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان
  • دستگیری یک نفر سارق و کشف ۹ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت
  • دستگیری ۱۲ سارق با کشف ۱۶ فقره سرقت در کهنوج  
  • بازداشت ۲ قاچاقچی موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • دستگیری توزیع کننده مواد مخدر