Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@01:31:14 GMT

همایش دیابت در میدان شعاع برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۴۸۷

همایش دیابت در میدان شعاع برگزار شد

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: در این همایش که به مناسبت گرامیداشت هفته دیابت به همت مرکز دیابت یاس و شهرداری منطقه 6 تهران برگزار شد، بیش از یکصد نفر از متخصصان غدد، قلب و عروق و اعصاب و روان  و جمعی از شهروندان منطقه 6 حضور داشتند .

متخصصان شرکت کننده در این همایش با اشاره به ویژگی های بیماری دیابت به عنوان « بیماری خاموش» به تشریح علل علمی ابتلای افراد به این بیماری سخن گفتند و تاکید کردند پیشگیری، بهترین راه مقابله با بیماری دیابت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش همچنین با تاکید بر ضرورت جدی گرفتن بیماری دیابت از سوی مردم ، متخصصان توصیه کردند:« انجام مکرر و منظم تست قند خون می تواند از پیشرفت این بیماری در بین بیماران مبتلا و یا ابتلای افراد در معرض ابتلا جلوگیری کند.»

به گفته متخصصان حاضر در این همایش، در پیش گرفتن سبک زندگی سالم مهمترین عامل پیشگیری از ابتلای افراد به بیماری دیابت است و بهره گیری از یک برنامه غذایی سالم می تواند نقش موثری درکاهش آمار مبتلایان به دیابت جلوگیری کند.

گفتنی است در حاشیه این همایش شرکت کنندگان از مشاوره رایگان پزشکان و انجام تست رایگان قند خون بهره مند شدند.

همایش روز دیابت به همت کلینینک تخصصی دیابت یاس و همکاری شهرداری منطقه 6 با حضور در میدان شعاع خیابان خدری مقابل کیلینیک دیابت برگزار شد و جمعی از شهروندان ساکن در منطقه در کنار متخصصان حضور داشتند.

 

 

کد خبر 463249

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟

مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده، اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن]سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه‌ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند.

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند.

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم، اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • برپایی ایستگاه سلامت در شهرک سلامت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ابتلای ۶ نفر به تب کریمه کنگو در این استان
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • آخرین وضعیت ترانه علیدوستی پس از خبر ابتلای وی به بیماری + عکس
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • هشدار متخصصان: آنفلوآنزا به احتمال زیاد در آینده نزدیک باعث ایجاد یک بیماری همه‌گیر جدید خواهد شد
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری سخت نامشخص؛ داستان چیست؟
  • ابتلای ترانه علیدوستی به بیماری نامشخص؛ داستان چیست؟