Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان امروز از ساعت 17:30 به وقت تهران در انتخابی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه بین المللی امان به مصاف عراق می رود.

درهای ورزشگاه امان لحظاتی پیش باز شد تا هواداران زیاد عراقی مقیم وارد ورزشگاه شوند و تیم کشورشان را مقابل ایران حمایت کنند. لیدر تیم ملی فوتبال اردن نیز در ورزشگاه حضور پیدا کرد تا تیم عراق را در این بازی حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران عراق ورزشگاه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ثبت‌نام چهار هزار و ۵۶۵ حامی جدید در طرح اکرام ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حمید باسره اظهار کرد: در سال‌جاری در ایام ماه مبارک رمضان تعداد چهار هزار و ۵۶۵ حامی جدید در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد ثبت‌نام کردند و حمایت مادی و معنوی ۱۲ هزار و ۱۰۵ نفر از ایتام نیازمند و فرزندان محسنین را عهده‌دار شدند.

باسره با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸ هزار و ۱۲۴ فرزند ایتام و محسنین در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند، افزود: از این تعداد هفت هزار و ۹۰۱ فرزند یتیم و ۱۰ هزار و ۲۲۳ فرزند محسنین هستند که هم اکنون ۳۲ هزار و ۲۸۴ نفر حامی حمایت از این فرزندان عزیز را بر عهده دارند.

وی با قدردانی از همراهی مردم نیکوکار استان در طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان با همراهی‌ها و حمایت‌های حامیان بزرگوار در مجموع مبلغ ۲۴ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان به فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد کمک شده است که از این مبلغ ۲۴ میلیارد و ۱۱۹ میلیون تومان کمک‌های نقدی بوده و به صورت مستقیم به حساب فرزندان ایتام و محسنین واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان بیان کرد: مردم نوع‌دوست استان می‌توانند در تمام طول سال با حضور در واحدهای طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد، مستقر در سراسر استان هرمزگان یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶، فرزندان معنوی خود را انتخاب و در راستای رفع نیازها و مشکلات خانواده‌های ایتام و محسنین نیازمند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 745517

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • روزی که نباشم هواداران تشویقم می‌کنند/ با وجود پیروزی مقابل ذوب‌آهن مانند بازنده‌ها بودیم
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • تجمع مقابل سفارت اردن در تهران (عکس)
  • اردن؛ رفیق دشمن
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • اردن دست‌ساز استعمار انگلیس است