Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن تسخیری پنجشنبه در نشست روشنگری انقلابی با حضور فرماندهان پایگاه‌های ادارات کل سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی گیلان در سالن بنیاد شهید استان گیلان با تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) به نقش کارمندان اداره جامعه اسلامی، اظهار کرد: اگر از مسیر و اصول ائمه اطهار خارج شویم باید به اسلام خود شک کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نباید اجازه ترویج اسلام آمریکایی و وابستگی به غرب در ادارات بدهیم و با اشاره به نقش همگان در پیاده کردن فر مان ائمه اطهار، افزود: مسئولان برای ارائه خدمات بهتر باید وصیت نامه امام راحل را بارها بخوانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان به تأکید پیامبر گرامی اسلام در زمینه توجه به وضعیت معیشت مردم اشاره کرد و گفت: ایشان بارها فرموده‌اند اگر فقر در جامعه‌ای وارد شود دین از آن جامعه خارج می شود.

وی با بیان اینکه بی تدبیری مسئولان حکومتی سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است و با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: متاسفانه دولتمردان به این توصیه و تأکیدات توجهی نکرده‌اند.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به اینکه مسئولان دستگاه اجرایی کشور به جای پاسخگویی، مسائل را به مقام معظم رهبری مربوط می کنند، اظهار کرد: اصول گرا و اصلاح طلب هم نداریم زیرا معیار در حکومت اسلامی ولی مسلمین است و خط قرمز والی اسلامی است امام خمینی (ره) نیز بارها فرمودند که اسلام خط قرمز است.

وی با تأکید بر لزوم پاسخگویی دستگاه‌ها به مطالبات مردمی و با بیان اینکه نباید در جامعه اسلامی سرمایه داران بر مستضعفان مسلط شوند، افزود: باید با هر کسی که فاسد و به دنبال رانت، اختلاس، زمین خواری و ظلم به مردم است برخورد شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مسئولان باید از تاریخ عبرت بگیرند، ادامه داد: عده‌ای با نزدیک شدن انتخابات مردم را از حمله احتمالی آمریکا می ترسانند تا به منفعت خود دست یابند.

وی در ادامه به روایتی از امام رضا (ع) اشاره کرد و با بیان اینکه ایشان می فرمایند باید از فردی که سازشکار است و نمی تواند امور اداره کشور را مدیریت کند برائت جست، افزود: عده ای قانون و شورای نگهبان را به راحتی زیر سوال می برند در حالی که امام خمینی (ره) به اعتماد شورای نگهبان تاکید فراوان داشتند.

تسخیری با بیان اینکه ما در انتخابات طرفدار کسی نیستم اما بی‌تفاوت هم نیستیم، گفت: ما بی‌تردید در مقابل کسانی که بخواهند با پول کثیف در صندلی‌هایی که با خون شهدا به دست آمده‌اند بنشینند ایستادگی می کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم در انتخابات افرادی که دلسوز انقلاب هستند را انتخاب کنند، افزود: دولتمردان باید مردم را از نظر معیشتی قوی کنند نه اینکه مردم آنقدر ضعیف شوند که نیازمند بسته‌های حمایتی و سبد کالا باشند.

کد خبر 4772423

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی ایران بوشهر یوم الله 13 آبان زلزله شهرکرد راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان تئاتر کودک و نوجوان بیرجند قزوین شیراز هفته وحدت سفر استانی پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری مهر، علی شعبانی اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، تکلیف پنج حوزه انتخابیه استان و یک کرسی از سه کرسی حوزه انتخابیه مرکز استان روشن شد.

وی افزود: برای مشخص شدن نمایندگان ۲ کرسی دیگر نمایندگی مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسامی رقابت ۴ نامزد به دور دوم کشیده شد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش‌های لازم برای برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم به مردم و عوامل اجرایی از طریق رسانه ملی و فضای مجازی و در جمع‌های حقیقی ارائه می‌شود.

شعبانی خاطرنشان کرد: انتخابات دور دوم دوازدهمین مجلس شورای اسلامی روز جمعه، بیست‌ویکم اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6082515

دیگر خبرها

  •  چرا در شرایط جنگی گشت ارشاد بازگشت؟
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسراییل راهپیمایی کردند
  • مردم پیشوا در حمایت از عملیات سپاه علیه اسرائیل راهپیمایی کردند
  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • از کشتن افراد عینکی به جرم روشنفکر بودن تا حذف پول و مذهب از مناسبات اجتماعی / فاجعه‌بارترین حرکت قرن بیستم برای ساخت اتوپیای روستایی