Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الحدث، عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق در دیدار با هیئت اروپایی در بغداد تأکید کرد دولت او به حق مردم برای تظاهرات مسالمت آمیز در عراق احترام می‌گذارد و برای حمایت از تظاهرکنندگان تلاش می‌کند.

عبدالمهدی افزود: دستورات جدی برای خودداری از توسل به خشونت بیش از اندازه علیه معترضان صادر کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین در این دیدار متعهد شد تحقیقاتی درباره حوادث قتل در تظاهرات اعتراضی صورت گیرد و این پرونده را به دستگاه قضایی ارجاع دهد.

شبکه تلویزیونی العربیه نیز گزارش داد، دفتر رسانه‌ای نخست وزیری عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد عادل عبدالمهدی در نشست مشترک با فرماندهان سازمان‌های امنیتی این کشور درباره تلاش‌های مقابله با گروه‌های تروریستی که به دنبال سوء استفاده از شرایط فعلی در عراق هستند، گفت‌وگو کرد.

بر اساس این بیانیه، در این نشست همچنین اوضاع امنیتی عراق ارزیابی و تدابیر نیرو‌های امنیتی برای حفظ امنیت و ثبات در بغداد و دیگر استان ها پیگیری شد. در این نشست امنیتی، همچنین بر حمایت از شرکت کنندگان در تظاهرات مسالمت آمیز تأکید شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق تظاهرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود

نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سی‌ان‌ان، «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق پرتاب برخی موشک‌های ایران از خاک این کشور به سمت سرزمین‌های اشغالی را تکذیب کرد.

نخست‌وزیر عراق گفت: «بر اساس گزارش‌های نظامی که دریافت کرده‌ایم، شواهدی وجود ندارد که موشک یا هواپیمای بدون سرنشینی از عراق پرتاب شده باشد».

وی پیش از این با «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا درباره تنش‌های اخیر در خاورمیانه گفتگو کرده بود.

دیگر خبرها

  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • عراق: به دنبال پایان مأموریت ائتلاف بین المللی هستیم
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن
  • گوترش خواستار راه حل مسالمت آمیز برای سودان شد
  • دیدار و گفت‌وگوی السودانی با بلینکن در واشنگتن