Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز پنجشنبه در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های راه ورامین اظهار داشت: تعریض محور ورامین به چرمشهر در دو فاز ورامین به آبباریک و ورامین به محور قم گرمسار در دو فاز به طول ۲۱ کیلومتر سال‌ها معطل باقی مانده بود که با همت و تلاش دولت تدبیر و امید و اختصاص اعتبارات مورد نیاز، فار نخست آن اجرایی و هم اکنون زیر بار ترافیک رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با تکمیل این پروژه، عملیات جدول‌گذاری و نصب علائم هشداردهنده نیز آغاز شده که در صورت همکاری مسئولان استانی، می توان با نصب نیوجرسی، از بروز برخی از حوادث رانندگی جلوگیری کرد.
وی تصریح کرد: یکی دیگر از محورهای مهم مواصلاتی شهرستان ورامین، جاده جوادآباد به ورامین به طول ۱۲ کیلومتر است که به دلیل عرض کم، نبود دید کافی، تاریکی مسیر و تردد ساکنان روستاهای جنوب شهرستان از این محور، همواره با حوادث رانندگی متعددی همراه بوده است.
کاغذلو گفت: شهرداری جوادآباد با هدف رفع مشکلات مردم و با استفاده از اعتبارات و امکانات داخلی، عملیات تعریض این محور را از جوادآباد تا سه راهی رستم‌آباد آغاز کرده و دولت نیز دو هزار تن قیر دولتی به منظور تکمیل این پروژه در نظر گرفته که تا کنون یک هزار تن آن جذب شده است.
و تأکید کرد: عزم مسئولان شهرستان، رفع مشکلات تردد مردم است و این مهم تا کنون با همدلی و استفاده از امکانات داخلی انجام شده و مساعدت وزارت راه و شهرسازی می‌تواند دیگر پروژه‌های شهرستان را تکمیل کند.


اتصال محور قم – گرمسار به پیشوا خواست مردم این شهرستان است
فرماندار پیشوا نیز در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های این شهرستان گفت: اتصال محور قم- گرمسار به پیشوا، خواست مردم این شهرستان است تا بسیاری از مشکلات تردد ساکنان این شهرستان برطرف شود.
حسین عباسی گفت: محور قم – گرمسار فاصله ۱۸ کیلومتری تا شهرستان پیشوا دارد با انجام مطالعات و قرار گرفتن در پروژه‌های استانی، منتظر تخصیص اعتبارات لازم است.
وی افزود: یکی از محورهای مهم شهرستان پیشوا به پاکدشت، مسیر موسوم به تیغاب در حاشیه کانال انتقال آب است که به دلیل عرض کم همواره موجب تصادفات منجر به فوت و یا سقوط خودروها به کانال آب می‌شود.
وی تصریح کرد: با اختصای اعتبارات مورد نیاز، می توان این مسیر را تعریض و از بروز حوادث جاده‌ای پیشگیری کرد
شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه به این شهرستان‌ها، از پروژهای راه‌سازی بازدید کرد.
 

برچسب‌ها حسین کاغذلو حسین عباسی وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین عباسی وزارت راه و شهرسازی حسین عباسی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است

ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مسئولان در نظام اسلامی باید همه تلاش خود را برای انجام ماموریتشان به کار بگیرند، گفت: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی بعد از ظهر امروز پنجم اردیبهشت ماه در جلسه شورای اداری استان کرمان اظهار کرد: در نظام اسلامی وقتی کسی مسئولیتی به عهده دارد، در دو محور عمده در پیشگاه خداوند مسئول و پاسخگو خواهد بود.

وی افزود: نخستین محور، ماموریتی است که باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن در حوزه اقتصاد و فرهنگ به کار بگیرد.

علیدادی سلیمانی تصریح کرد: نظر و جلب رضایت مردم در انجام ماموریتی که به مسئولان داده شده، مهم است.

امام جمعه کرمان بیان کرد: محور دوم این است که در حوزه مدیریت هر کدام از ما چه میزان به مسائل شرعی و اخلاقی در درون دستگاه توجه می‌شود و نباید بگوییم این مورد شخصی است و به ما ربطی ندارد.

وی با اشاره به اهمیت این مسائل افزود: در این حوزه تدابیری اندیشیده شده و باید کمک شود ادارات و مجموعه‌های خدمت رسان کمک صادقانه و برادرانه‌ای به دستگاه‌های مسئول بدهند تا طرحی که آغاز شده به خوبی و موردپسند خداوند اجرا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • تخصیص ۴۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های محله‌محور منطقه ۵ اصفهان
  • نیاز ۱۵۰۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده بیرجند - قاین