Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش رویترز، شاخص MCSI جهانی که سهام ۴۷ کشور را نشان می‌دهد، پس از شروع معاملات در اروپا ۰.۱۴ کاهش یافت.

امروز(پنج‌شنبه) بازارهای سهام جهان با ریزش مواجه بود. چرا که آمارهای اقتصادی چین در ماه اکتبر منتشر شد و نشان از ضعف عملکرد آن داشت. همچنین آمارها نشان داد که اقتصاد آلمان در سه ماهه سوم امسال فاصله کمی با رکود داشته و نگرانی‌هایی نیز راجع به شدت گرفتن جنگ تجاری چین و آمریکا مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازارهای سهام اروپایی بعد از آنکه گزارش‌ها نشان از رشد اندک یک صدم درصدی آلمان در سه ماهه سوم امسال داشت، ریزش کردند. اقتصاد آلمان تنها به دلیل هزینه‌های مصرف‌کننده وارد شرایط رکودی نشد، اما با این حال عملکرد آن ضعیف باقی مانده است.

«مایکل هویسون»، تحلیل‌گر ارشد بازارهای در بازارهای سی‌ام‌سی لندن با اشاره به داده‌های اقتصاد آلمان می‌گوید: «عملکرد این کشور بهتر از آن چیزی بود که انتظار می‌رفت اما باید بگویم که این یک پیروزی تو خالی است؛ چرا که احتمال واکنش‌های مالی (برای رونق گرفتن اقتصاد) را کمتر می‌کند.»

وی ادامه داد: «من فکر می‌کنم که اگر آلمانی‌ها از نظر فنی به رکود وارد شده بودند، فشارها برای شل کردن کیسه‌ها (افزایش تقاضا و رونق اقتصاد) خیلی خیلی بیشتر می‌شد.»

بازدهی اوراق قرضه 10 ساله در سراسر منطقه یورو، حدود ۲ امتیاز پایه سقوط کرد. بازدهی این اوراق در آلمان، فرانسه و هلند به پایین‌ترین سطح یک هفته اخیر رسید.

معاملات آتی سهام امریکا نیز با افت ۰.۱ درصدی همراه بود که نشان دهنده عملکرد ضعیف وال‌استریت است.

در آسیا نیز ارزش سهام‌ها پس از آنکه داده‌های اقتصادی چین و ژاپن عملکرد ضعیف آن‌ها را نشان داد، کاهش یافتند. عملکرد منفی بازارهای سهام آسیایی، همچنین به خاطر نشانه‌هایی از افزایش درگیری‌های جنگ تجاری بین پکن و واشنگتن بود.

شاخص سهام MSCI آسیا و اقیانوسیه نیز در خارج از ژاپن ۰.۳ درصد کاهش یافت. ارزش شاخص نیکی ژاپن نیز ۰.۸ درصد سقوط کرد.

بر اساس گزارش رویترز، کاهش روند رشد تولید کارخانه‌ای چین در ماه اکتبر بیش از حد انتظار بوده؛ چرا که ضعف تقاضای داخلی و جهانی و جنگ تجاری، برای دومین اقتصاد بزرگ جهان گران تمام شده است.

برچسب‌ها شاخص بورس چین آلمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاخص بورس چین آلمان شاخص بورس چین آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ امشب با عملکردی عالی در ورزشگاه آلیانز آرنا موفق شد مقابل آرسنال به پیروزی ۱-۰ برسد تا با برد ۳-۲ در مجموع به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی در مورد برد و صعود تیمش صحبت کرد.

پیروزی و صعود به نیمه‌نهایی؟
این برد برای من بسیار مهم است. نیمه اول مانند یک بازی شطرنج بود. چه کسی اولین اشتباه را انجام می‌دهد، چه کسی اولین حرکت را انجام می‌دهد؟ هیچکس نمی‌خواست. نیمه دوم به‌طور قابل توجهی بهتر بود. ما شجاعت نشان دادیم و شایسته صعود بودیم.

عملکرد بازیکنان؟
برای پیروزی من به عملکرد تیم افتخار می‌کنم. به خصوص به لایمر که به اودگارد چسبیده بود و کاملا مهارش کرده بود. مزراوی در سمت چپ هم خیلی خوب عمل کرد. اما واضح بود که ما این کار را به‌عنوان یک تیم انجام دادیم.

در مورد آرسنال؟
برای من آنها یک تیم سطح بالا و عالی هستند. من می‌دانم که شاید میکل نمی‌خواهد این را بشنود. اگر بازی‌های آرسنال را تماشا می‌کنید، یک عملکرد ثابت و فوق‌العاده دارند. تماشای بازی آنها سرگرم‌کننده است و هر بازی چیزی برای یادگیری وجود دارد. شاید چیزی که آنها را کمی اذیت می‌کند، نبود تجربه در بازی‌های بزرگی از این دست باشد.

بازی با رئال در نیمه‌نهایی؟
امیدوارم چند بازیکن غایب برگردند تا نیمکت خوبی داشته باشیم اما تلاش تیمی و آمادگی برای فداکاری و سختی کشیدن با یکدیگر معیار اصلی است. بازی با رئال با امشب کاملاً متفاوت خواهد بود زیرا سبک آنها کاملاً با آرسنال متفاوت است. 

من در این فصل زیاد بازی‌های رئال مادرید را تماشا نکرده‌ام. این یکی از سخت‌ترین بازی‌هایی است که می‌توانید داشته باشید. نیمه‌نهایی مقابل بزرگ‌ترین باشگاه جهان. قرار است یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های چند فصل گذشته را ببینید. ما مشتاقانه منتظر این چالش هستیم و امیدواریم که با موفقیت از آن گذر کنیم.

دیگر خبرها

  • کانال 13 اسرائیل: مشاجره نسبتا شدیدی بین وزیر خارجه آلمان و نتانیاهو رخ داد
  • چند درصد از مردم کشور‌های جهان گیاهخوار هستند؟
  • انسان تا چند سال می‌تواند زنده بماند؟/ پاسخ جالب دانشمندان
  • ضرورت بهبود عملکرد تعاونی ها برای مشارکت تولید
  • مشاجره نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • توخل: در نیمه‌نهایی با بهترین باشگاه جهان بازی می‌کنیمتوخل