Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-18@14:42:00 GMT

۴۵ هزار گوشی موبایل به بدافزار Xhelper آلوده شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۷۸۳

۴۵ هزار گوشی موبایل به بدافزار Xhelper آلوده شدند

  رویداد۲۴ به تازگی محققان شرکت Symantec برنامه مخربی کشف کرده‌اند که روی گوشی تلفن همراه تبلیغات ناخواسته نمایش می‌دهد و خود را از دید کاربران پنهان می‌کند.

این بدافزار می‌تواند برنامه‌های مخرب بیش‌تری را نیز دانلود کند.

این اپلیکیشن که ‫Xhelper نام دارد پس از حذف، مجدداً خود را نصب می‌کند و به گونه‌ای طراحی شده است که با ظاهر نشدن در منوی برنامه‌های گوشی، پنهان می‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز ماهر اعلام کرد: این برنامه در ۶ ماه گذشته بیش از ۴۵ هزار دستگاه را آلوده کرده است. برچسب ها: رویداد24 ، اخبار تکنولوژی ، اپلیکیشنxhelper سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 اخبار تکنولوژی اپلیکیشنxhelper

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اصفهان آلوده است

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۲ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۳۰ فروردین با میانگین ۱۰۳ وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پارک زمزم با عدد ۸۶، بزرگراه خرازی ۷۸، دانشگاه صنعتی و خیابان فرشادی ۱۰۰، رهنان ۹۹، خیابان زینبیه و بولوار کاوه ۹۷، خیابان میرزا طاهر ۷۳ و ایستگاه ولدان ۹۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.

شاخص هوای اصفهان همچنین در ایستگاه انقلاب با عدد ۱۲۲ و سپاهان‌شهر ۱۲۱ AQI وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و ایستگاه کردآباد با عدد ۱۶۹ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

امروز شاخص هوا در زرین‌شهر با میانگین ۸۲، شاهین‌شهر ۵۴ و مبارکه با میانگین ۷۹ در وضعیت قابل قبول و قهجاورستان با میانگین ۱۶۵ AQI ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO) ، اُزن (O۳)، دی اکسید نیتروژن (NO۲)، دی اکسید گوگرد (SO۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

شاخص کیفی هوا ( Air Quality Index ) معیاری است که غلظت ترکیبات مختلف آلاینده موجود در هوا نظیر مونوکسید کربن، دی اکسید گوگرد، ترکیبات نیتروژن دار، اوزون و ذرات معلق ( ذرات کوچک‌تر از ۱۰ میکرومتر و ذرات کوچک‌تر از ۲.۵ میکرومتر) را که دارای حدود مجاز متفاوت با واحدهای مختلف است به یک عدد بدون واحد تبدیل می‌کند و وضعیت آلودگی هوا را نمایش می‌دهد.

کد خبر 6081647

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان آلوده است
  • تولید گوشی ایرانی به کجا رسید؟
  • کشف یک بدافزار روسی توسط شرکت امنیتی در فنلاند
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت در ۶ بانک
  • چگونه موبایل جایگزین کارت‌های بانکی می شود؟ | جزئیات اجرایی شدن طرح کهربا در۶ بانک
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • بازداششت کلاهبردار رسیدساز جعلی در شیراز
  • مشکلات آلودگی آب سرخون به نفت هنوز وجود دارد
  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران