Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@11:14:38 GMT

رای استیناف صادر شد: سپیدرود – داماش بدون تماشاگر!

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۹۵۷۹۳

به گزارش ایلنا و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، رای کمیته استیناف در خصوص تجدید نظرخواهی باشگاه داماش گیلان به شرح زیر اعلام شد:

محکومیت باشگاه داماش گیلان مبنی بر یک جلسه محرومیت از همراهی  و حضور تماشاگران در بازی خانگی به واسطه ارتکاب تخلف تماشاگران و هواداران تیم فوتبال داماش در تخریب صندلی و پرتاب کردن آن به سمت پیست دو میدانی و رفتار نامناسب در بازی با تیم فوتبال گل ریحان برابر گزارش مراجع رسمی مشتمل به داور و ناظر مسابقه و مسئول مجموعه ورزشی انقلاب کرج (محل برگزاری مسابقه) که تصریح داشته تماشاگران تیم میهمان (داماش گیلان) اقدام به تخریب تعداد ۱۰۰ عدد صندلی ورزشگاه نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و نیز گزارش مسئول حراست فدراسیون فوتبال با توجه به بند ۲ ماده ۸۵ مقررات انضباطی که اشعار می دارد صرف نظر از اینکه اعمال و رفتار خلاف قانون تماشاگران عمدی یا غیرعمدی و یا اینکه ناشی از عدم ساماندهی مناسب مسابقه باشد باشگاه میهمان مسئول رفتار و اقدامات تماشاگران است.

لذا با توجه به مجموع محتویات پرونده واستدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده مستندا به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون ضمن رد اعتراض دادنامه صادره عینا تایید می گردد. رای صادره قطعی است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داماش گیلان سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۹۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!